Beantwoord

In het buitenland en kan niks met het netwerk.

  • 29 januari 2021
  • 3 reacties
  • 67 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hi alle,

Ik ben sinds gisteren in het buitenland en kwam er achter dat ik geen gebruik kon maken meer van het netwerk.

ik had een betalingsachterstand en die heb ik woensdag betaald.

Wat kan ik doen? 
 

Groet,

G

Faatje

icon

Beste antwoord door Seccie 29 januari 2021, 07:41

Goedemorgen @faatjem,

Je geeft aan dat je afgelopen woensdag de achterstallige factuur hebt voldaan.
Mag ik vragen hoe je dat gedaan hebt? Wat geeft My T-Mobile aan?
Staat de factuur daar aangegeven als verwerkt? We horen het graag van je.

Voor nu wens ik je in ieder geval een prettig verblijf in het buitenland. 

Hieronder wat extra informatie over betalingen: 

Als je een betaling doet kan het even duren, voordat deze zichtbaar is op My T-Mobile. Hoe lang het duurt, hangt af van manier waarop je betaalt.

  • De snelste verwerkingstijd geldt bij betalingen die gedaan zijn via My T-Mobile (iDeal), namelijk 1 uur.
  • Betalingen in de T-Mobile Shop (zowel via de terminal als via de kassa) worden binnen 5 uur verwerkt.
  • Heb je betaald via internetbankieren? Dan is de verwerkingstermijn 3 werkdagen.
  • Heb je een acceptgiro of overschrijfkaart naar je bank gestuurd, dan kan het 7 werkdagen duren.

Let op! Op My T-Mobile staat een overzicht van al je betalingen. Wanneer je betaald hebt staat deze niet meteen in je overzicht, dat kan een paar dagen duren. Is je betaling na 7 werkdagen nog niet zichtbaar op My T-Mobile? Neem dan contact met ons op.

bron: 

 

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Goedemorgen @faatjem,

Je geeft aan dat je afgelopen woensdag de achterstallige factuur hebt voldaan.
Mag ik vragen hoe je dat gedaan hebt? Wat geeft My T-Mobile aan?
Staat de factuur daar aangegeven als verwerkt? We horen het graag van je.

Voor nu wens ik je in ieder geval een prettig verblijf in het buitenland. 

Hieronder wat extra informatie over betalingen: 

Als je een betaling doet kan het even duren, voordat deze zichtbaar is op My T-Mobile. Hoe lang het duurt, hangt af van manier waarop je betaalt.

  • De snelste verwerkingstijd geldt bij betalingen die gedaan zijn via My T-Mobile (iDeal), namelijk 1 uur.
  • Betalingen in de T-Mobile Shop (zowel via de terminal als via de kassa) worden binnen 5 uur verwerkt.
  • Heb je betaald via internetbankieren? Dan is de verwerkingstermijn 3 werkdagen.
  • Heb je een acceptgiro of overschrijfkaart naar je bank gestuurd, dan kan het 7 werkdagen duren.

Let op! Op My T-Mobile staat een overzicht van al je betalingen. Wanneer je betaald hebt staat deze niet meteen in je overzicht, dat kan een paar dagen duren. Is je betaling na 7 werkdagen nog niet zichtbaar op My T-Mobile? Neem dan contact met ons op.

bron: 

 

Goedemorgen @faatjem,

Je geeft aan dat je afgelopen woensdag de achterstallige factuur hebt voldaan.
Mag ik vragen hoe je dat gedaan hebt? Wat geeft My T-Mobile aan?
Staat de factuur daar aangegeven als verwerkt? We horen het graag van je.

Voor nu wens ik je in ieder geval een prettig verblijf in het buitenland. 

Hieronder wat extra informatie over betalingen: 

Als je een betaling doet kan het even duren, voordat deze zichtbaar is op My T-Mobile. Hoe lang het duurt, hangt af van manier waarop je betaalt.

  • De snelste verwerkingstijd geldt bij betalingen die gedaan zijn via My T-Mobile (iDeal), namelijk 1 uur.
  • Betalingen in de T-Mobile Shop (zowel via de terminal als via de kassa) worden binnen 5 uur verwerkt.
  • Heb je betaald via internetbankieren? Dan is de verwerkingstermijn 3 werkdagen.
  • Heb je een acceptgiro of overschrijfkaart naar je bank gestuurd, dan kan het 7 werkdagen duren.

Let op! Op My T-Mobile staat een overzicht van al je betalingen. Wanneer je betaald hebt staat deze niet meteen in je overzicht, dat kan een paar dagen duren. Is je betaling na 7 werkdagen nog niet zichtbaar op My T-Mobile? Neem dan contact met ons op.

bron: 

@Seccie ik heb deze via mytmobile betaald, zat ook als betaald bij mijn facturen etc.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @faatjem 

Ik heb je in dit topic van een reactie voorzien. Dit topic gaat op slot.