Beantwoord

incasso

• 26 januari 2020
  • 4 reacties
  • 227 Bekeken

Best,

Ik ben al jaren klant bij t-mobile en ben tevreden met de dienst en service. De rekeningen worden netjes betaald middels een automatische incasso. Dus dat zit wel goed. De laatste betaling was op 17 januari 2020. En er zijn staan geen opstaande bedragen open. Nu blijkt echter dat op 24 januari een extra incasso van €40,04 van een T-mobile incassant te hebben plaats gevonden. Deze heeft een heel ander ID nummer dan waarvoor ik getekend heb. Erg vreemd omdat ik geen nieuw contract heb afgesloten. Ik heb de betaling laten terugboeken en de doorlopende incasso opgeschort. Ik moet nog telefoneren met t-mobile hierover. Dat kan pas vanaf maandag. Hoe kan ik dit probleem oplossen? En zijn er misschien meerdere mensen met deze ervaring?

Groet 

icon

Beste antwoord door Hajar 26 januari 2020, 12:22

Hi @spanje.pw 

Ik denk graag met je mee. Heb je toevallig ook een Tele2 abonnement? Zo ja, dan kan de de afschrijving daarvan zijn. Vanaf volgende maand zal er weer Tele2 staan. Als het niet om Tele2 gaat kun je mij dan een privébericht sturen met de gegevens van de afschrijving? Dan kijk ik graag met je mee!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @spanje.pw 

Ik denk graag met je mee. Heb je toevallig ook een Tele2 abonnement? Zo ja, dan kan de de afschrijving daarvan zijn. Vanaf volgende maand zal er weer Tele2 staan. Als het niet om Tele2 gaat kun je mij dan een privébericht sturen met de gegevens van de afschrijving? Dan kijk ik graag met je mee!

Beste,

Ja ik heb een Tele 2 abonnement voor TV en internet. Oeps de handelsnaam is veranderd lees ik op 19-12 2019.  Ik ben dit vergeten met alle gevolgen van dien. Hoe kan ik de terugboeking en het opschorten van de incasso terug draaien? Oeps.

Groet

Reputatie 7
Badge +20

Hi @spanje.pw 

Je kan hiervoor het beste contact opnemen met de klantenservice van Tele2. Je kan ze bereik op dit nummer 020-754 4444. Zij helpen je dan graag verder! 

Hallo,

Ik heb Tele2 gebeld. Probleem is opgelost. Tele2 meldde zelf dat de naamverandering niet erg handig was. 

Hajar bedankt voor je meedenken.:wink:

Groet

Reageer