Beantwoord

Incasso betaling dubbel

  • 21 april 2017
  • 1 reactie
  • 29 Bekeken

Ik heb mijn factuur zojuist al betaald via ideal maar ik zie dat deze over 1 week via automatische incasso wordt afgeschreven. Hoe voorkom ik nu dat het bedrag twee keer wordt afgeschreven/ge-ind?
icon

Beste antwoord door David 24 april 2017, 16:51

Hey Roos,

Goed dat je dit aankaart, je wilt natuurlijk niet voor een dubbele verrassing komen te staan! :S

Ik heb dit voor je nagekeken in ons systeem en zie dat wij jouw betaling inderdaad op 21 april hebben ontvangen. Aangezien deze gewoon netjes voldaan is, zullen we niet nogmaals een betaling gaan innen. Ik zie hier dan ook niets van terug, dus dat komt helemaal goed! :)

Als we je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Roos,

Goed dat je dit aankaart, je wilt natuurlijk niet voor een dubbele verrassing komen te staan! :S

Ik heb dit voor je nagekeken in ons systeem en zie dat wij jouw betaling inderdaad op 21 april hebben ontvangen. Aangezien deze gewoon netjes voldaan is, zullen we niet nogmaals een betaling gaan innen. Ik zie hier dan ook niets van terug, dus dat komt helemaal goed! :)

Als we je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag van je!

Reageer