Beantwoord

incasso DAS?

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
een incasso bureau wilt incasseren omdat ik een rekening niet betaald zou hebben?
volgens mijn gegevens op tmobile heb ik alles betaald
ik wil de factuur van DAS openen maar lukt me niet krijg waarschuwing van de pc niet veilig
is dit een spookfactuur/email?

mvg
T.moonen
icon

Beste antwoord door MichelD4 1 januari 2016, 02:00

Beste tamma41,

Als eerste de allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar 2016!

De email van DAS die jij ontvangen hebt is een "valse email", die ook niet vanuit DAS is verstuurt!
Verzekeraar DAS waarschuwt hier ook voor, dat er een "valse email" op hun naam (met een factuur voor T-Mobile) in omloop is.

Volgens de verzekeraar is de mail NIET afkomstig van DAS, en kan de email DIRECT VERWIJDERD worden.
De afzender van deze email is (als het goed is) "das-incasso@versatel.nl" , wat GEEN emailadres van DAS is.

Dringend advies!
Verwijder deze email DIRECT en klik NIET op de bijlage!
Ik kan dit niet vaak genoeg zeggen!!
De bijlage bevat waarschijnlijk MALWARE en kan je computer dus infecteren.
Bij eventuele twijfel over een mogelijke betalingsachterstand, ALTIJD contact opnemen met de telefonische klantenservice van T-Mobile, via 1200 (vanaf je mobiel) of 06 - 2400 1200 vanaf een ander toestel.
Met DAS zelf bellen is dus niet nodig!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het forum,

Het kan zijn dat het een phishingmail (een nep e-mail) is, aangezien je anti-virus meld dat de mail niet veilig is.
Ik raad aan om je computer op virussen te scannen (voor het geval je computer is geïnfecteerd) en contact op te nemen met DAS om te checken als het een geldige e-mail is.

Groet,
Reputatie 3
Beste tamma41,

Als eerste de allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar 2016!

De email van DAS die jij ontvangen hebt is een "valse email", die ook niet vanuit DAS is verstuurt!
Verzekeraar DAS waarschuwt hier ook voor, dat er een "valse email" op hun naam (met een factuur voor T-Mobile) in omloop is.

Volgens de verzekeraar is de mail NIET afkomstig van DAS, en kan de email DIRECT VERWIJDERD worden.
De afzender van deze email is (als het goed is) "das-incasso@versatel.nl" , wat GEEN emailadres van DAS is.

Dringend advies!
Verwijder deze email DIRECT en klik NIET op de bijlage!
Ik kan dit niet vaak genoeg zeggen!!
De bijlage bevat waarschijnlijk MALWARE en kan je computer dus infecteren.
Bij eventuele twijfel over een mogelijke betalingsachterstand, ALTIJD contact opnemen met de telefonische klantenservice van T-Mobile, via 1200 (vanaf je mobiel) of 06 - 2400 1200 vanaf een ander toestel.
Met DAS zelf bellen is dus niet nodig!
bedankt voor je reactie
het email adres van deze persoon/instantie is
nl.das-incasso.online@caiway.nl

dus bij deze waarschuw ik de mensen die dit ook ontvangen
ik verwijder et meteen en zet het op de zwarte lijst

nogmaals bedankt ben weer wat gerust gesteld 😉

Reageer