Beantwoord

Incasso datum

• 25 februari 2019
  • 7 reacties
  • 238 Bekeken

Wil graag mijn incasso datum verschuiven na de 30e
icon

Beste antwoord door Jaimy 26 februari 2019, 10:33

Hoi Marco,

Thanks voor je berichtje!

Ik moet eerlijk zeggen dat de incassodatum alleen verplaatst kan worden als een van de laatste drie automatische incasso's mislukt is. Is dit het geval? Zo ja, dan ontvang ik graag jouw gegevens in een privéberichtje, ik zie namelijk dat jouw gegevens niet gekoppeld zijn aan jouw Community-account. Je mag jouw naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 5 cijfers van het IBAN dan even naar mij toesturen.

Is er geen mislukte incasso, dan kan ik de datum niet voor je aanpassen. Ik hoor het wel van je en dan kijk ik wat ik voor je kan doen! ☺
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Marco,

Ik moet eerlijk zeggen dat de incassodatum alleen verplaatst kan worden als een van de laatste drie automatische incasso's mislukt is. Is dit het geval? Zo ja, dan ontvang ik graag jouw gegevens in een privéberichtje, ik zie namelijk dat jouw gegevens niet gekoppeld zijn aan jouw Community-account. Je mag jouw naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 5 cijfers van het IBAN dan even naar mij toesturen.

Is er geen mislukte incasso, dan kan ik de datum niet voor je aanpassen. Ik hoor het wel van je en dan kijk ik wat ik voor je kan doen! ☺
Beste T-Mobile,
Zouden jullie mijn incassodatum naar de 30e van de maand willen zetten?

Met vriendelijke groet,
Peter de Mol
pcwdemol@gmail.com
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Pcwdemol,

Heb je mijn berichtje aan Marco hierboven gezien? Daarin leg ik uit wanneer wij wel en wanneer we niet de incassodatum kunnen wijzigen. Mocht je aan de voorwaarden voldoen, dan mag je mij een privéberichtje sturen met de gegevens die ik hierboven aangeef en dan help ik je uiteraard zo snel mogelijk mee verder.

Laat het mij maar weten!
Ik geloof dat ik aan de voorwaarden voldoe 😉. Kun je mijn incassodatum wijzigen naar de 30ste?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Twieke,

Ik heb dit direct voor je aangevraagd. Je hebt hier ook bevestiging van ontvangen via sms. Ik hoop dat hiermee alles naar wens is!

Beste, ik wil de incassodatum graag laten aanpassen naar de 25e van de maand.

Reputatie 7
Badge +20

@crzysandy 

Je hebt jouw vraag ook in dit topic gesteld. Je hoeft je vraag daarom niet meerdere malen in andere topic te stellen, één keer is voldoende. Zie hier ook onze huisregels over.

Aangezien dit topic al wat ouder is gaat deze op slot.