Beantwoord

Incassodatum wijzigen

• 6 december 2019
  • 50 reacties
  • 1440 Bekeken

Goedemorgen,

Op het forum zag ik dat het mogelijk is om je incassodatum te wijzigen. Graag zou ik mijn incassodatum van mijn abonnement wijzigen naar de 25e of de 30e. 
Ik kan dit echter nergens zelf aanpassen..

thanks! 

icon

Beste antwoord door Evy 6 december 2019, 13:43

Hi @Robert_1987 

Het klopt inderdaad dat je incassodatum kan worden gewijzigd! Zolang het minimaal tien dagen afwijkt van jouw huidige datum kan ik dit voor je aanpassen. Hiervoor ontvang ik graag wat meer gegevens van je! Kun je in een privébericht jouw naam, 06-nummer, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN sturen? :grinning:

Zodra ik je gegevens binnen heb ga ik kijken wat ik voor je kan doen!

Bekijk origineel

50 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Robert_1987 

Het klopt inderdaad dat je incassodatum kan worden gewijzigd! Zolang het minimaal tien dagen afwijkt van jouw huidige datum kan ik dit voor je aanpassen. Hiervoor ontvang ik graag wat meer gegevens van je! Kun je in een privébericht jouw naam, 06-nummer, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN sturen? :grinning:

Zodra ik je gegevens binnen heb ga ik kijken wat ik voor je kan doen!

Hi ik wil graag mijn incasso datum wijzigen. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Shurwella,

Dit kan ik voor je regelen! Jouw datum van incasseren is op dit moment de 28e van de maand, dus dit kunnen we wijzigen van de 9e tot en met de 27e van de maand. We horen graag wat jou het beste schikt!

Hi, ik zou graag mijn incassodatum willen wijzigen. Ik zou het graag rond de 30e afgetrokken willen hebben.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Viieerf 

Ik zie dat je gister bent verder geholpen. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 

Hi @Viieerf 

Ik zie dat je gister bent verder geholpen. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 

Hi @Hajar  

Yes dat klopt alleen had ik de wijziging vorige maand ook al aangevraagd, toen bleek het ook goed gewijzigd te zijn. Maar helaas kreeg ik deze maand ook gewoon bericht dat het op de oorspronkelijke incassodatum zou worden afgetrokken. Online in mijn t-mobile account is het ook niet aangepast vandaar dat ik nog mijn twijfels heb.

Reputatie 7
Badge +20

De wijziging wordt binnen enkele dagen doorgevoerd door een andere afdeling. Dus geen zorgen gaat nu goed komen! Vanaf volgende maand wordt het op een andere datum afgeschreven. 

Ik wil ook graag mijn incasso datum laten wijzigen. Kan iemand me helpen?

Reputatie 6
Badge +8

Hi @tanyaf 

Dat ga ik voor je regelen!  Zolang het minimaal tien dagen afwijkt van jouw huidige datum kan ik dit voor je aanpassen. Momenteel staat jouw incassodatum op de 5e van de maand, dit kan ik wijzigen van de 15e tot en met de 26e.

Laat je even weten wat voor jou het beste werkt?:grinning:

graag wil ik mijn incassodatum aangepast hebben naar de 26e van de maand voor t-mobile thuis. kan iemand dit voor mij regelen?

Groetjes Miranda

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Miranda Jansma,

Dat is geen enkel probleem, ik heb het gelijk in orde gemaakt voor je! Houd er alsjeblieft wel rekening mee dat de wijziging pas bij de volgende factuur optreedt volgende maand. Kan ik nog iets anders voor je doen? We zitten altijd voor je klaar bij Webcare. :smile:

De wijziging wordt binnen enkele dagen doorgevoerd door een andere afdeling. Dus geen zorgen gaat nu goed komen! Vanaf volgende maand wordt het op een andere datum afgeschreven. 

Hai, ik vroeg mij af of de wijziging al is doorgekomen? Ik heb er verder namelijk nog niks over gehoord. Ik wil volgende maand niet nog een keer met dit vervelende probleem zitten.

mvg,

Hallo ik wil graag mijn incasso datum wijzigen van nu rond de 17e naar datum tussen de 24e en 30e van de maand. Kan dit??

Groet Roy

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Viieerf 

Het zou vanaf volgende maand goed moeten gaan.

@rdiederen 

Ik heb het voor je doorgegeven. Je ontvangt binnen enkele dagen een bevestiging van de nieuwe datum. 

Op het forum zag ik dat het mogelijk is om je incassodatum te wijzigen. Graag zou ik mijn incassodatum van mijn T-mobile Thuis abonnement wijzigen naar de 26e van de maand. bvd

Hoi @Miranda Jansma,

Dat is geen enkel probleem, ik heb het gelijk in orde gemaakt voor je! Houd er alsjeblieft wel rekening mee dat de wijziging pas bij de volgende factuur optreedt volgende maand. Kan ik nog iets anders voor je doen? We zitten altijd voor je klaar bij Webcare. :smile:

heel erg bedankt jason! Ik heb verder geen vragen☺️

Reputatie 7
Badge +8

@pupupin Ik pas het graag voor je aan! De 26ste kan niet specifiek maar ik kan het wel voor je wijzigen naar rond de 25ste van elke maand. Stuur mij hiervoor even een privébericht met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer, dan pas ik het graag voor je aan.

Goededag,

Graag zou ik mijn incasso datum willen wijzigen (is nu de 15e van de maand) naar de 25e. Ik hoor graag als dit mogelijk is.

mvg,

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Cruize07 

Dat is zeker mogelijk! Dit heb ik gelijk voor je aangevraagd, je ontvangt binnen enkele dagen een bevestiging van de nieuwe datum. Als je nog andere vragen hebt dan weet je me te vinden! :grinning:

Goedemiddag,

Graag zou ik mijn incasso datum willen wijzigen naar de 25e. Ik hoor graag als dit mogelijk is.

Met vriendelijke groeten

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Swinkeltje92 

Ik heb het doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. Je ontvangt binnen enkele dagen een bevestiging van de nieuwe datum. 

Hoi!

Ik zou het fijn vinden als de incasso datum gewijzigd  wordt naar de 30e van de maand. 

Alvast bedankt! 

Hoi! 

Ik zou het fijn vinden als ik mijn incassodatum kan aan passen naar rond de 30ste. Het gaat er nu al de 21ste af. Dit is veel te vroeg voor mij en komt niet echt uit. Alvast bedankt! 

Mvgr

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Jannekevdoorn en @Ebflh 

Natuurlijk, dat is geen probleem! Kunnen jullie beide in een privébericht je 06-nummer, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN sturen? :smile:  Zodra ik de gegevens binnen heb ga ik gelijk voor jullie aan de slag!  

Waar kan ik een privé bericht sturen?

Reageer