Beantwoord

Incassodatum wijzigen

• 13 mei 2020
  • 17 reacties
  • 681 Bekeken

Hoi, 

Graag wil ik mijn incasso datum wijzigen, kan dat?

Mvg

icon

Beste antwoord door Evy 13 mei 2020, 11:01

Hi @Jean2127 

Hier help ik je graag mee verder. Momenteel staat jouw incassodatum op de 13e van de maand. Had je zelf al een datum in gedachten? Laat het mij vooral weten dan ga ik gelijk voor je aan de slag! :smile:

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Goedemorgen @Jean2127,

Het klopt inderdaad dat je incassodatum kan worden gewijzigd! Zolang het minimaal tien dagen afwijkt van jouw huidige datum kan een moderator dit voor je aanpassen. Het is nu (even) wachten op een reactie van een T-Mobile moderator om de gegevens voor je aan te passen. Houd dit topic in de gaten voor updates. 

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Jean2127 

Hier help ik je graag mee verder. Momenteel staat jouw incassodatum op de 13e van de maand. Had je zelf al een datum in gedachten? Laat het mij vooral weten dan ga ik gelijk voor je aan de slag! :smile:

Hi @Evy

Super dat het kan. Maar de 13e klopt dat wel? Het wordt nu namelijk rond de 25e geïncasseerd.

Reputatie 6
Badge +8

Dat kan kloppen! Het incassomoment van ons systeem en het moment dat het daadwerkelijk wordt afgeschreven, daar kunnen inderdaad een aantal dagen overheen gaan. Mocht je nog een andere datum willen hebben, laat het vooral weten! 

@Evy Wil je het dan voor me aanpassen naar de 5e van de maand?

Alvast bedankt ☺️

@Evy  Of kun je het zo aanpassen dat het in diezelfde maand na de 25e wordt geïncasseerd?

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Jean2127 

Ik heb een aanvraag gedaan voor de nieuwe incassodatum op de 5e van de maand. Zodra dit verwerkt is in ons systeem krijg je daar een bevestigingsmail over! Hopelijk is zo alles naar wens? :smile:

Hi @Evy

Dankjewel voor het regelen!!

Krijg ik dan geen dubbele factuur?

☺️

Hallo 

Graag wil ik ook de incasso datum verzetten naar 28 of 30 vd maand 

MvG R Kuijs 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @rkuys-ziggo 

Gaat het om een mobiele of Thuis abonnement? Laat het mij weten dan help ik je graag verder!

Gaat om een mobiele abbo..! 
MvG R Kuijs

Reputatie 7
Badge +20

Hi @rkuys-ziggo 

Ik heb je verzoek voor een nieuwe incassodatum ingediend. Zodra dit verwerkt is in ons systeem krijg je daar een bevestigingsmail over! Als ik nog iets voor je kan doen, laat het weten!

Ik zou graag de incasso datum van mijn t mobile mobiel willen wijzigen van de 15de maar de 25ste. Welke stappen moet ik hiervoor doorlopen? 

Reputatie 6
Badge +8

Dit heb ik zojuist voor je geregeld! De aanvraag voor de 25e van de maand is verzonden. Zodra dit verwerkt is in ons systeem krijg je daar een bevestigingsmail over! Hopelijk is zo alles naar wens?:smile:

@Evy  bedankt voor je snelle reactie En het regelen! Ik wacht de email af. 

Hi, 

Ook ik zou graag mijn incasso datum laten aanpassen naar de 25ste.

Bvd, 

Nienke 

Reputatie 6
Badge +8

Hi @NB03 

Dit ga ik voor je regelen! Jouw account is niet gekoppeld, om deze reden kan ik niet in jouw gegevens. Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het IBAN? Zodra ik de gegevens binnen heb ga ik voor je aan de slag! :smile:

Reageer