Beantwoord

incassodatum wijzigen

• 20 augustus 2020
  • 14 reacties
  • 545 Bekeken

Goedemiddag ,

ik zou graag mijn incassodatum willen wijzigen naar de 25ste van de maand.

kunnen jullie mij daarmee helpen ?

want per telefoon zijn jullie moeilijk te bereiken

icon

Beste antwoord door Evy 20 augustus 2020, 16:10

Hi @Famdejong 

Dit heb ik zojuist voor je aangevraagd! Wanneer de datum is aangepast, krijg je hier bericht over. Hopelijk is zo alles naar wens? :smiley:

Mocht ik je nog met andere vragen kunnen helpen, dan weet je me te vinden!

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Famdejong 

Dit heb ik zojuist voor je aangevraagd! Wanneer de datum is aangepast, krijg je hier bericht over. Hopelijk is zo alles naar wens? :smiley:

Mocht ik je nog met andere vragen kunnen helpen, dan weet je me te vinden!

Hallo,

Mijn naam is Hannah de Vreugd. Ik zou graag mijn incasso datum willen wijzigen van de 19e naar de 30 ste van de maand. Dat komt mij financieel beter uit.

Is dat mogelijk voor mij?

Groetjes, Hannah de Vreugd 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Hannah De Vreugd 38 

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag of het mogelijk is. Ik zie je bericht graag tegemoet!

Ik zou graag mijn incassodatum wijzigen van de 17e naar de 27e van de maand, is dat mogelijk?

Reputatie 6
Badge +8

Dit heb ik zojuist voor je aangevraagd @Joannajayne ! :smile:  Wanneer dit is aangepast, ontvang je een bevestiging. Mocht je hier nog vragen over hebben, dan weet je ons te vinden!

Ik zou graag de incassodatum van zowel mijn mobiele abonnement als mijn thuis abonnement willen wijzigen naar de 30sta van de maand. Die komt beter uit nu ik geen zorgtoeslag meer krijg en vind het fijn om de datums gelijk te houden voor het overzicht

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Dani1381997 

Dit heb ik zojuist aangevraagd voor het mobiele abonnement! Wanneer de datum is aangepast, krijg je hier bericht over. Ik ga ervoor zorgen dat mijn collega het thuis abonnement aanpast. Mocht je op dit moment nog vragen hebben, laat je het dan weten? Ik help je graag verder! :smile:

Hallo,

Ik ben naar deze subforum verwezen, en deze post leek het meeste overeen te komen met wat ik zoek.

Hierbij mijn originele vraag, waarna ik dus deze richting ben uit gestuurd;

Beste,

Ik heb recent, via Belsimpel, een abonnement afgesloten bij T-mobile, dit is gebeurt rond 30 oktober.

Nu krijg ik een factuur die jullie rond 15-17 november willen incasseren, als het kan, zou het fijn zijn als de incassering rond de 30ste gebeurt, dit komt mij financieel beter uit.

Deze vraag had ik geplaatst op jullie forum post “[faq] Alles over Betalen en je T-Mobile Thuis Rekening”

Ik was van mening dat mijn vraag daar beantwoord kon worden maar kreeg het volgende;

Hoi@J. Borgdorff ,

Welkom op de Community! Begrijp ik goed dat het hier om een Mobiel abonnement gaat? Dan wil ik je vragen om je vraag nogmaals te stellen in het juiste subforum (deze link is clickable). 

Ik zal dan ook maar duidelijk maken, het gaat hier over een internet only abonnement met afbetaling voor een nieuwe tablet.

ik hoop hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @J. Borgdorff 

Je bent hier aan het juiste adres. Ik heb je verzoek om je incassodatum te wijzigen naar de 30ste doorgezet naar de afdeling die hier verantwoordelijk voor is. Zij zullen binnen 2 werkdagen een bevestiging sturen als het is gelukt. Ik wens je alvast een mooi weekend toe!

@Hajar bedankt voor uw snelle reactie en verwerking van mijn vraag, hopende op goed nieuws.

Hi @J. Borgdorff 

Je bent hier aan het juiste adres. Ik heb je verzoek om je incassodatum te wijzigen naar de 30ste doorgezet naar de afdeling die hier verantwoordelijk voor is. Zij zullen binnen 2 werkdagen een bevestiging sturen als het is gelukt. Ik wens je alvast een mooi weekend toe!

Beste,

Ik heb tot nu geen bericht meer gekregen, afgezien van het bericht, nu net, dat incasso mislukt is.
Ik kan hier alleen uit opmaken dat mijn aanvraag nog niet is doorgekomen, zou dit nog eens gecontroleerd kunnen worden, VOOR dat ik met extra kosten word op gezadeld?

Groet Joris borgdorff

Reputatie 7
Badge +20

Hi @J. Borgdorff 

Bedankt voor het melden! Ik heb direct doorgegeven aan de afdeling die hierover gaat. Waarschijnlijk is er iets misgegaan bij het aanpassen van je incassodatum. Geen zorgen we gaan dit oplossen!

Hi,

Ik wil graag mijn incassodatum veranderen van de 10e naar de 25e.

Groet, V.Cingir

Reputatie 7
Badge +20

Hi @VolkanC 

Ik heb je verzoek om je incassodatum te wijzigen naar de 25ste doorgezet naar de afdeling die hier verantwoordelijk voor is. Zij zullen binnen 2 werkdagen een bevestiging sturen als het is gelukt. 

Reageer