Beantwoord

incassodatum wijzigen

  • 20 augustus 2020
  • 35 reacties
  • 890 Bekeken

Goedemiddag ,

 

ik zou graag mijn incassodatum willen wijzigen naar de 25ste van de maand.

 

kunnen jullie mij daarmee helpen ?

want per telefoon zijn jullie moeilijk te bereiken

icon

Beste antwoord door Evy 20 augustus 2020, 16:10

Hi @Famdejong 

Dit heb ik zojuist voor je aangevraagd! Wanneer de datum is aangepast, krijg je hier bericht over. Hopelijk is zo alles naar wens? :smiley:

Mocht ik je nog met andere vragen kunnen helpen, dan weet je me te vinden!

Bekijk origineel

35 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Famdejong 

Dit heb ik zojuist voor je aangevraagd! Wanneer de datum is aangepast, krijg je hier bericht over. Hopelijk is zo alles naar wens? :smiley:

Mocht ik je nog met andere vragen kunnen helpen, dan weet je me te vinden!

Hallo,

Mijn naam is Hannah de Vreugd. Ik zou graag mijn incasso datum willen wijzigen van de 19e naar de 30 ste van de maand. Dat komt mij financieel beter uit.

Is dat mogelijk voor mij?

Groetjes, Hannah de Vreugd 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Hannah De Vreugd 38 

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag of het mogelijk is. Ik zie je bericht graag tegemoet!

Ik zou graag mijn incassodatum wijzigen van de 17e naar de 27e van de maand, is dat mogelijk?

Reputatie 6
Badge +8

Dit heb ik zojuist voor je aangevraagd @Joannajayne ! :smile:  Wanneer dit is aangepast, ontvang je een bevestiging. Mocht je hier nog vragen over hebben, dan weet je ons te vinden!

Ik zou graag de incassodatum van zowel mijn mobiele abonnement als mijn thuis abonnement willen wijzigen naar de 30sta van de maand. Die komt beter uit nu ik geen zorgtoeslag meer krijg en vind het fijn om de datums gelijk te houden voor het overzicht

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Dani1381997 

Dit heb ik zojuist aangevraagd voor het mobiele abonnement! Wanneer de datum is aangepast, krijg je hier bericht over. Ik ga ervoor zorgen dat mijn collega het thuis abonnement aanpast. Mocht je op dit moment nog vragen hebben, laat je het dan weten? Ik help je graag verder! :smile:

Hallo,

Ik ben naar deze subforum verwezen, en deze post leek het meeste overeen te komen met wat ik zoek.

Hierbij mijn originele vraag, waarna ik dus deze richting ben uit gestuurd;

Beste,

Ik heb recent, via Belsimpel, een abonnement afgesloten bij T-mobile, dit is gebeurt rond 30 oktober.

Nu krijg ik een factuur die jullie rond 15-17 november willen incasseren, als het kan, zou het fijn zijn als de incassering rond de 30ste gebeurt, dit komt mij financieel beter uit.

 

Deze vraag had ik geplaatst op jullie forum post “[faq] Alles over Betalen en je T-Mobile Thuis Rekening”

Ik was van mening dat mijn vraag daar beantwoord kon worden maar kreeg het volgende;

Hoi@J. Borgdorff ,

Welkom op de Community! Begrijp ik goed dat het hier om een Mobiel abonnement gaat? Dan wil ik je vragen om je vraag nogmaals te stellen in het juiste subforum (deze link is clickable). 

Ik zal dan ook maar duidelijk maken, het gaat hier over een internet only abonnement met afbetaling voor een nieuwe tablet.

 

ik hoop hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @J. Borgdorff 

Je bent hier aan het juiste adres. Ik heb je verzoek om je incassodatum te wijzigen naar de 30ste doorgezet naar de afdeling die hier verantwoordelijk voor is. Zij zullen binnen 2 werkdagen een bevestiging sturen als het is gelukt. Ik wens je alvast een mooi weekend toe!

@Hajar bedankt voor uw snelle reactie en verwerking van mijn vraag, hopende op goed nieuws.

Hi @J. Borgdorff 

Je bent hier aan het juiste adres. Ik heb je verzoek om je incassodatum te wijzigen naar de 30ste doorgezet naar de afdeling die hier verantwoordelijk voor is. Zij zullen binnen 2 werkdagen een bevestiging sturen als het is gelukt. Ik wens je alvast een mooi weekend toe!

Beste,

Ik heb tot nu geen bericht meer gekregen, afgezien van het bericht, nu net, dat incasso mislukt is.
Ik kan hier alleen uit opmaken dat mijn aanvraag nog niet is doorgekomen, zou dit nog eens gecontroleerd kunnen worden, VOOR dat ik met extra kosten word op gezadeld?

Groet Joris borgdorff

Reputatie 7
Badge +20

Hi @J. Borgdorff 

Bedankt voor het melden! Ik heb direct doorgegeven aan de afdeling die hierover gaat. Waarschijnlijk is er iets misgegaan bij het aanpassen van je incassodatum. Geen zorgen we gaan dit oplossen!

Hi,

Ik wil graag mijn incassodatum veranderen van de 10e naar de 25e.

Groet, V.Cingir

Reputatie 7
Badge +20

Hi @VolkanC 

Ik heb je verzoek om je incassodatum te wijzigen naar de 25ste doorgezet naar de afdeling die hier verantwoordelijk voor is. Zij zullen binnen 2 werkdagen een bevestiging sturen als het is gelukt. 

Hoi Hajar,

Kan je voor mij ook een verzoek indienen voor het wijzigen van de incassodatum? Ik zou hem graag rond de 30e hebben. Lekker makkelijk om meteen na het salaris de vaste lasten eraf te hebben zodat je weet wat je over houdt. ;) 

Kan jij ook meteen voor T-mobile Thuis hetzelfde regelen?

Bouke

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Boukevk 

Ik heb je verzoek om de incassodatum van je mobiele abonnement te wijzigen doorgezet naar de desbetreffende afdeling. En mijn collega van Thuis heeft hetzelfde gedaan voor je Thuis abonnement. Je krijgt binnen 2 werkdagen een bevestiging als het is goedgekeurd. 

Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Reputatie 7
Badge +7

@Boukevk De aanpassing van jouw incassodatum gaat vanaf de volgende maand in. Indien de voorlopige factuur al bekendgemaakt is, zal de wijziging pas vanaf januari ingaan bij Thuis. 

Dankzij Hajar zal het makkelijker zijn om straks precies te weten hoeveel je overhoudt buiten de vaste lasten om. Geniet van jouw weekend en stay safe! 

Bedankt beiden!

Hallo,

 

Graag wil ik de incassodatums wijzigen van mobile en thuis alle 3 na de 25e van de maand.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @brod,

Zou je mij via een privébericht de volgende gegevens kunnen sturen van de Mobiele abonnementen: 

  • 06-nummers;
  • Volledige adres;
  • Geboortedatum (of data)
  • Laatste vier cijfers rekeningnummer (of -nummers).

Daarnaast heb ik dan ook nog je T-Mobile Thuis klantnummer nodig om dit te laten regelen voor jouw vaste aansluiting. 

Ik zie je bericht vanzelf verschijnen!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @brod,

Bedankt voor de gegevens via het privébericht! 

Voor de mobiele abonnementen heb ik een aanpassingsverzoek doorgestuurd naar mijn collega's. Zij zullen dit binnen ongeveer 2 werkdagen aanpassen en je ontvangt hier ook nog een bevestiging van. 

Voor de vaste aansluiting heb ik een collega van T-Mobile Thuis ingeschakeld en die zal die datum ook binnenkort aanpassen.

Mochten we nog iets anders voor je kunnen betekenen dan horen we het graag!

Top Dank je wel. 

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag @brod, jouw incassodatum is nu ook bij Thuis aangepast naar rond de 25e van de maand. Deze wijziging zal wel pas ingaan vanaf volgende maand, dus houd er rekening mee dat jouw factuur van december nog op de vorige incassodatum staat! 😉

Hi @Boukevk 

Ik heb je verzoek om de incassodatum van je mobiele abonnement te wijzigen doorgezet naar de desbetreffende afdeling. En mijn collega van Thuis heeft hetzelfde gedaan voor je Thuis abonnement. Je krijgt binnen 2 werkdagen een bevestiging als het is goedgekeurd. 

Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Hoi, er is iets niet goed gegaan vermoed ik, want de factuur van mijn mobiele abonnement wordt nog steeds rond de 20e afgeschreven i.p.v. rond de 30e zoals bij Thuis al wel gebeurd. Kan iemand dit alsnog voor mij in orde maken?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Boukevk 

Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Ik kijk dan graag met je mee!

Reageer