Beantwoord

incassodatum wijzigen

• 20 augustus 2020
  • 35 reacties
  • 894 Bekeken

Goedemiddag ,

ik zou graag mijn incassodatum willen wijzigen naar de 25ste van de maand.

kunnen jullie mij daarmee helpen ?

want per telefoon zijn jullie moeilijk te bereiken

icon

Beste antwoord door Evy 20 augustus 2020, 16:10

Hi @Famdejong 

Dit heb ik zojuist voor je aangevraagd! Wanneer de datum is aangepast, krijg je hier bericht over. Hopelijk is zo alles naar wens? :smiley:

Mocht ik je nog met andere vragen kunnen helpen, dan weet je me te vinden!

Bekijk origineel

35 reacties

Goedemiddag,

Ik zou graag mijn factuurdatum willen aanpassen van 14de vd maand naar einde van de maand 30ste ?

Mvg

Ralph

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Ralph van Dijk 

Dit heb ik zojuist voor je aangevraagd! Wanneer de datum is aangepast, krijg je hier bericht over. Hopelijk is zo alles naar wens!

Ik citeer;

“Elke maand wordt jouw rekening door T-Mobile Thuis geïncasseerd via een automatische incasso. Wij incasseren het bedrag vanaf het bij ons bekende rekeningnummer altijd tussen de 20ste en de 30ste van de maand.”

Dit gebeurt niet na de 1ste afschrijving in maart heb ik al contact opgenomen met klantenservice T-Mobile.

Men vertelde dat de volgende vanaf de 20ste zou zijn.

Dit is NIET het geval.

Graag afschrijven vanaf de 24ste is wel zo prettig.

Alvast Grote Dank,

M.G.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Kniertje62, graag pas ik de incassodatum bij Thuis voor je aan. Ik kan echter geen contract vinden met de opgegeven informatie in jouw Communityprofiel. Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan wijzig ik de datum direct voor je!

Done!

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Kniertje62, sorry voor de verwarring!

Er staat in je bericht: "“Elke maand wordt jouw rekening door T-Mobile Thuis geïncasseerd via een automatische incasso. Wij incasseren het bedrag vanaf het bij ons bekende rekeningnummer altijd tussen de 20ste en de 30ste van de maand.”

Omdat je hier Thuis aanhaalt, ging ik ervan uit dat je Thuis bedoelde. Maar geen zorgen, ik heb mijn lieftallige collega's van Mobiel alweer verzocht om je te assisteren! 😉

:grin:

Dank!

Reputatie 7
Badge +20

Hu @Kniertje62 

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik je verzoek om je incassodatum te wijzigen naar de 20ste doorzetten. 

Hoi hoi,

Ik heb 3 mobiele abonnementen (voor mij en mijn kinderen) waarvan ik de datum van de automatische incasso wil wijzigen.

Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @mimmie82 

Ik kan je daarbij helpen! Kun je mij een privébericht sturen met de  06-nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Graag ook aangeven naar welke datum jij je incassodatum wilt wijzigen. 

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Reageer