Beantwoord

incassodatum wijzigen

  • 20 augustus 2020
  • 35 reacties
  • 889 Bekeken

Goedemiddag ,

 

ik zou graag mijn incassodatum willen wijzigen naar de 25ste van de maand.

 

kunnen jullie mij daarmee helpen ?

want per telefoon zijn jullie moeilijk te bereiken

icon

Beste antwoord door Evy 20 augustus 2020, 16:10

Hi @Famdejong 

Dit heb ik zojuist voor je aangevraagd! Wanneer de datum is aangepast, krijg je hier bericht over. Hopelijk is zo alles naar wens? :smiley:

Mocht ik je nog met andere vragen kunnen helpen, dan weet je me te vinden!

Bekijk origineel

35 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @mimmie82 

Ik kan je daarbij helpen! Kun je mij een privébericht sturen met de  06-nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Graag ook aangeven naar welke datum jij je incassodatum wilt wijzigen. 

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Hoi hoi,

Ik heb 3 mobiele abonnementen (voor mij en mijn kinderen) waarvan ik de datum van de automatische incasso wil wijzigen.

Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?

Reputatie 7
Badge +20

Hu @Kniertje62 

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik je verzoek om je incassodatum te wijzigen naar de 20ste doorzetten. 

:grin:

 

Dank!

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Kniertje62, sorry voor de verwarring!

Er staat in je bericht: "“Elke maand wordt jouw rekening door T-Mobile Thuis geïncasseerd via een automatische incasso. Wij incasseren het bedrag vanaf het bij ons bekende rekeningnummer altijd tussen de 20ste en de 30ste van de maand.”

Omdat je hier Thuis aanhaalt, ging ik ervan uit dat je Thuis bedoelde. Maar geen zorgen, ik heb mijn lieftallige collega's van Mobiel alweer verzocht om je te assisteren! 😉

Done!

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Kniertje62, graag pas ik de incassodatum bij Thuis voor je aan. Ik kan echter geen contract vinden met de opgegeven informatie in jouw Communityprofiel. Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan wijzig ik de datum direct voor je!

Ik citeer;

 

“Elke maand wordt jouw rekening door T-Mobile Thuis geïncasseerd via een automatische incasso. Wij incasseren het bedrag vanaf het bij ons bekende rekeningnummer altijd tussen de 20ste en de 30ste van de maand.”

 

Dit gebeurt niet na de 1ste afschrijving in maart heb ik al contact opgenomen met klantenservice T-Mobile.

Men vertelde dat de volgende vanaf de 20ste zou zijn.

Dit is NIET het geval.

 

Graag afschrijven vanaf de 24ste is wel zo prettig.

Alvast Grote Dank,

 

M.G.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Ralph van Dijk 

Dit heb ik zojuist voor je aangevraagd! Wanneer de datum is aangepast, krijg je hier bericht over. Hopelijk is zo alles naar wens!

 

Goedemiddag,

 

Ik zou graag mijn factuurdatum willen aanpassen van 14de vd maand naar einde van de maand 30ste ?

Mvg

Ralph

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Boukevk 

Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Ik kijk dan graag met je mee!

Hi @Boukevk 

Ik heb je verzoek om de incassodatum van je mobiele abonnement te wijzigen doorgezet naar de desbetreffende afdeling. En mijn collega van Thuis heeft hetzelfde gedaan voor je Thuis abonnement. Je krijgt binnen 2 werkdagen een bevestiging als het is goedgekeurd. 

Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Hoi, er is iets niet goed gegaan vermoed ik, want de factuur van mijn mobiele abonnement wordt nog steeds rond de 20e afgeschreven i.p.v. rond de 30e zoals bij Thuis al wel gebeurd. Kan iemand dit alsnog voor mij in orde maken?

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag @brod, jouw incassodatum is nu ook bij Thuis aangepast naar rond de 25e van de maand. Deze wijziging zal wel pas ingaan vanaf volgende maand, dus houd er rekening mee dat jouw factuur van december nog op de vorige incassodatum staat! 😉

Top Dank je wel. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @brod,

Bedankt voor de gegevens via het privébericht! 

Voor de mobiele abonnementen heb ik een aanpassingsverzoek doorgestuurd naar mijn collega's. Zij zullen dit binnen ongeveer 2 werkdagen aanpassen en je ontvangt hier ook nog een bevestiging van. 

Voor de vaste aansluiting heb ik een collega van T-Mobile Thuis ingeschakeld en die zal die datum ook binnenkort aanpassen.

Mochten we nog iets anders voor je kunnen betekenen dan horen we het graag!

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @brod,

Zou je mij via een privébericht de volgende gegevens kunnen sturen van de Mobiele abonnementen: 

  • 06-nummers;
  • Volledige adres;
  • Geboortedatum (of data)
  • Laatste vier cijfers rekeningnummer (of -nummers).

Daarnaast heb ik dan ook nog je T-Mobile Thuis klantnummer nodig om dit te laten regelen voor jouw vaste aansluiting. 

Ik zie je bericht vanzelf verschijnen!

Hallo,

 

Graag wil ik de incassodatums wijzigen van mobile en thuis alle 3 na de 25e van de maand.

Bedankt beiden!

Reputatie 7
Badge +7

@Boukevk De aanpassing van jouw incassodatum gaat vanaf de volgende maand in. Indien de voorlopige factuur al bekendgemaakt is, zal de wijziging pas vanaf januari ingaan bij Thuis. 

Dankzij Hajar zal het makkelijker zijn om straks precies te weten hoeveel je overhoudt buiten de vaste lasten om. Geniet van jouw weekend en stay safe! 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Boukevk 

Ik heb je verzoek om de incassodatum van je mobiele abonnement te wijzigen doorgezet naar de desbetreffende afdeling. En mijn collega van Thuis heeft hetzelfde gedaan voor je Thuis abonnement. Je krijgt binnen 2 werkdagen een bevestiging als het is goedgekeurd. 

Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Hoi Hajar,

Kan je voor mij ook een verzoek indienen voor het wijzigen van de incassodatum? Ik zou hem graag rond de 30e hebben. Lekker makkelijk om meteen na het salaris de vaste lasten eraf te hebben zodat je weet wat je over houdt. ;) 

Kan jij ook meteen voor T-mobile Thuis hetzelfde regelen?

Bouke

Reputatie 7
Badge +20

Hi @VolkanC 

Ik heb je verzoek om je incassodatum te wijzigen naar de 25ste doorgezet naar de afdeling die hier verantwoordelijk voor is. Zij zullen binnen 2 werkdagen een bevestiging sturen als het is gelukt. 

Hi,

Ik wil graag mijn incassodatum veranderen van de 10e naar de 25e.

Groet, V.Cingir

Reputatie 7
Badge +20

Hi @J. Borgdorff 

Bedankt voor het melden! Ik heb direct doorgegeven aan de afdeling die hierover gaat. Waarschijnlijk is er iets misgegaan bij het aanpassen van je incassodatum. Geen zorgen we gaan dit oplossen!

Hi @J. Borgdorff 

Je bent hier aan het juiste adres. Ik heb je verzoek om je incassodatum te wijzigen naar de 30ste doorgezet naar de afdeling die hier verantwoordelijk voor is. Zij zullen binnen 2 werkdagen een bevestiging sturen als het is gelukt. Ik wens je alvast een mooi weekend toe!

Beste,

Ik heb tot nu geen bericht meer gekregen, afgezien van het bericht, nu net, dat incasso mislukt is.
Ik kan hier alleen uit opmaken dat mijn aanvraag nog niet is doorgekomen, zou dit nog eens gecontroleerd kunnen worden, VOOR dat ik met extra kosten word op gezadeld?

Groet Joris borgdorff

Reageer