Beantwoord

Incassokosten door mislukte incasso, bank geeft aan dat er geen incasso is uitgevoerd of geweigerd

• 23 september 2020
  • 5 reacties
  • 188 Bekeken

Ik kreeg vandaag een mail en SMS dat er een automatische incasso mislukt was om onbekende reden en dat er op mijn volgende factuur €15 extra in rekening gebracht zal worden.

Ik heb mijn rekening gecontroleerd en gebeld met mijn bank. Er zijn namens T-Mobile geen incasso's gepoogd en ook niet geweigerd. De incasso is dus niet mislukt, maar niet eens uitgevoerd door T-mobile. Ik ben het dan ook niet eens met de extra kosten en wil dat deze worden kwijtgescholden. 

Dat er geen poging vanuit t-mobile is gedaan om bij mij af te schrijven is niet mij toe te rekenen

icon

Beste antwoord door Evy 24 september 2020, 09:46

Hi @RickFugli1992 

Hier ga ik je uiteraard mee verder helpen! Kun je in een privébericht je naam, 06-nummer, adres, geboortedatum en volledige IBAN rekening sturen? Daarnaast ben ik ook benieuwd waar jij jouw abonnement hebt afgesloten(online, telesales of bijvoorbeeld in de shop)? Ik zie je bericht graag tegemoet! :smile:

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @RickFugli1992 Welkom in de community. Weet je zeker dat de mail van TM kwam?

Heb je ook in je account van My T-mobile gekeken of er een achterstand is?

Klopt het alsnog niet wacht dan op de hulp van onze moderators Banken maken ook wel eens fouten, hopelijk krijg je snel duidelijkheid 

Groetjes! 

Ik heb in my t-mobile gekeken en zie wel dat de factuur nog openstaat waar het in de mail en SMS om ging

Reputatie 7
Badge +20

Oké @RickFugli1992  Duidelijk. Even afwachten wat de moderators kunnen vinden.

Komt vast wel goed! 

Reputatie 6
Badge +8

Hi @RickFugli1992 

Hier ga ik je uiteraard mee verder helpen! Kun je in een privébericht je naam, 06-nummer, adres, geboortedatum en volledige IBAN rekening sturen? Daarnaast ben ik ook benieuwd waar jij jouw abonnement hebt afgesloten(online, telesales of bijvoorbeeld in de shop)? Ik zie je bericht graag tegemoet! :smile:

ik heb je een privebericht gestuurd vanochtend. zou je daarnaar kunnen kijken?

Reageer