Beantwoord

Ineens extra kosten na bundel wijziging

• 23 januari 2017
  • 6 reacties
  • 143 Bekeken

Hoi t-mobile!
Ik zie dat ik ineens 10,34 extra kosten heb, terwijl ik niet over mijn bel/sms bundel ben gegaan. Heb ook niet naar 0900 nummers gebeld of gesmst. Wel had ik eerst 300 min bellen en nu 500. Misschien dat dat het is?
Graag zsm antwoord.
Groetjes!!
icon

Beste antwoord door Rosan 23 januari 2017, 08:20

Beste Ramon als je in een maand overstapt naar een andere bundel krijg je bij beide bundels tegoed naar verhouding.

Heb je die eerste periode al veel gebeld en je zet hem dan over is de kans op extra kosten daar het gevolg van.

Als we uitgaan van 30 dagen en je heb op dag 11 gewijzigd krijg je de eerste 10 dagen 1/3 deel van de 300 minuten en de rest (2/3 deel) van de 500 minuten.

Dus voor die eerste 10 dagen had je 100 belminuten en voor de volgende 20 dagen nog zo n 330 'minuten (ongeveer)

Als je in die eerste 10 dagen al 200 minuten gebruikt heb dan worden er daarvan 100 minuten als extra kosten berekend.

Ook betaal je van beide bundels maar dat gedeelte wat je krijgt je betaalt dus niet dubbel.

Hier meer info over de factuur die je erna krijgt.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/facturen/gewijzigde-factuur
Bekijk origineel

6 reacties

Badge +13
Beste Ramon als je in een maand overstapt naar een andere bundel krijg je bij beide bundels tegoed naar verhouding.
Heb je die eerste periode al veel gebeld en je zet hem dan over is de kans op extra kosten daar het gevolg van.
Als we uitgaan van 30 dagen en je heb op dag 11 gewijzigd krijg je de eerste 10 dagen 1/3 deel van de 300 minuten en de rest (2/3 deel) van de 500 minuten.
Dus voor die eerste 10 dagen had je 100 belminuten en voor de volgende 20 dagen nog zo n 330 'minuten (ongeveer)
Als je in die eerste 10 dagen al 200 minuten gebruikt heb dan worden er daarvan 100 minuten als extra kosten berekend.
Ook betaal je van beide bundels maar dat gedeelte wat je krijgt je betaalt dus niet dubbel.

Hier meer info over de factuur die je erna krijgt.
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/facturen/gewijzigde-factuur
Bedankt voor je reactie. Dus aan die extra kosten is niks te doen? Die moeten gewoon betaald worden?
Badge +13
Helaas is daar niks aan te doen en moeten die kosten gewoon betaald worden.
Wanneer heb je de bundel aangepast?
4 dagen na de nieuwe minuten en data
Maar zelf heb ik dit niet aangepast dus miss mijn moeder
Badge +13
De enige die kan aanpassen is de abonnement houder, T Mobile past geen bundels voor de klant aan tenzij ze er zelf om vragen.

Reageer