Echt ongelooflijk.. Zomaar tussentijds een abonnement verhogen onder de noemer "inflatiecorrectie". Waar blijft toch mijn recht als consument. Contracten mag je niet tussentijds verhogen. Je hebt een afspraak met elkaar. En dan zeggen dat het in de voorwaarden staat?? Alles gaat online tegenwoordig. Niemand ziet dit. Verkapte procedures. De letterlijke kleine lettertjes. Foei T-Mobile!! En het gaat om 25 cent per maand. Dat is 3 euro per jaar. En dat voor hoeveel abonnees?? Dit is meer verkapte geldwinning. Zodat de hoge heren op hun pluche weer een leuke bonus hebben met de kerst. Consumenten zijn beschermd. Maar blijkbaar tot op zekere hoogte want ook de consumentenbond zegt, ja hoor. mag wel.. ja. moeten wel aan bepaalde voorwaarden doen. en daar gaat het nu juist om. Waar staan die? Het valt mij op dat iedereen hier verbaast is over de verhogingen die "gewoon" maar ingevoerd worden. En dan is het nog vreemder dat ik vorig jaar geen "inflatiecorrectie" heb gehad.. he.. maar dat is vreemd??? T-mobile doet gewoon waar ze zin in hebben. Ik ben er klaar mee..
icon
Beste antwoord door Jaimy 1 maart 2018, 11:39
Hoi Peachie16v,
Ik kan me voorstellen dat je daar even verbaasd van opkijkt! Het steekt iets anders in elkaar dan je zelf aangeeft. Hoe het precies zit, kun je op
deze pagina lezen. Hopelijk geeft dat antwoord op alle onduidelijkheden. Mocht je er toch meer vragen over hebben, laat het ons weten!
Bekijk origineel