Sticky

[info] Mobiele internetdiensten (FTMSC) betalen via je factuur

• 12 december 2018
  • 28 reacties
  • 16555 Bekeken

Toon eerste reactie

28 reacties

OK Jaimy,

Maar wat als ik het hier niet mee eens ben? Bij welke afdeling moet ik dan wel zijn?

Coulance vind ik overigens weer erg ongelukkig gekozen qua bewoording. Het is eerder coulance vanuit jullie klanten dat men nog redelijk netjes reageert. Want heel dat ftmsc gebeuren is natuurlijk een compleet gedrocht. Opt in, prima. Maar dat dit op een opt out manier wordt gebruikt jeukt aan alle kanten. Je kan mij niet wijsmaken dat het merendeel van de abonnees heel graag meedoen aan niksdoende applicaties.
Vooral aangezien je zonder enkele vorm van toestemming wordt aangemeld. Ik browse altijd met ghostery en ublock, en alsnog kan dit blijkbaar zomaar gebeuren. Hele nare manier van geld binnenharken is dit.

Blijkbaar moet ik dan ook maar een simpel scriptje schrijven waar elke missclick een automatische rekening krijgt. Aangezien ik een normaal moreel kompas heb doe ik dit niet, maar het schijnt dus wel een prima business plan te zijn.
Reputatie 7
Badge +20
Hi patjakker1,

Als je het niet eens bent met de vergoeding dan kun je je klacht kenbaar maken op deze pagina. Het wordt dan doorgezet naar de juiste afdeling. Voor nu staan de diensten uit dus je zal geen kosten meer maken aan betaalde diensten.

Als je nog andere vragen hebt, laat het ons weten.

Reageer