Beantwoord

Informatie over mijn facturen

  • 24 maart 2016
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

hoe kan im in vredesnaam IEMAND aan d lijn krijgen gwoon n persoon die mij uitlegt waarom mijn fak. d pan uit rijzen????
icon

Beste antwoord door Kaassausje 24 maart 2016, 15:34

Hoi n.klijmij, welkom op het forum.

Normaal gesproken worstelt men zich door het menu heen en krijgt vanzelf achter 1 van de zovele keuzes wel een keer een mens te spreken. Even serieus: geen idee, ik heb nog nooit de klantenservice gebeld.

Heb je via My T-Mobile al een paar facturen gedownload en bekeken om te zien wat er onder 'overige kosten' staat?
Ik vermoed dat je een smsdienst hebt geactiveerd. Als dat het niet is, dan kan het zijn dat je regelmatig over een bundel heen gaat.

Download en bekijk je factuur/facturen even. Als het een smsdienst is, kun je dit topic raadplegen, daarin staat hoe je je afmeldt, het eventueel blokkeert en hoe je je geld terug kan vragen.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi n.klijmij, welkom op het forum.

Normaal gesproken worstelt men zich door het menu heen en krijgt vanzelf achter 1 van de zovele keuzes wel een keer een mens te spreken. Even serieus: geen idee, ik heb nog nooit de klantenservice gebeld.

Heb je via My T-Mobile al een paar facturen gedownload en bekeken om te zien wat er onder 'overige kosten' staat?
Ik vermoed dat je een smsdienst hebt geactiveerd. Als dat het niet is, dan kan het zijn dat je regelmatig over een bundel heen gaat.

Download en bekijk je factuur/facturen even. Als het een smsdienst is, kun je dit topic raadplegen, daarin staat hoe je je afmeldt, het eventueel blokkeert en hoe je je geld terug kan vragen.
Bedankt

Reageer