Beantwoord

Internet buitenland

• 3 juni 2015
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

Waarom zie ik in mijn t'mobile app kosten staan voor internet buitenland? Ik heb een internet europa bundel.
icon

Beste antwoord door Razza 6 juni 2015, 12:09

@mruesink

Welkom op het T-Mobile Forum!

Goed dat je dit bij ons navraagt. Ik kan me voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben.

Op dit moment zijn de overige kosten van de afgelopen bundelmaand niet meer zichtbaar. Als je een Internet Europa bundel hebt zou je geen extra kosten op je factuur moeten zien voor internetten in het buitenland. Op dit moment wordt je factuur opgemaakt. Zodra deze beschikbaar is kan je controleren of deze kosten daadwerkelijk zijn gefactureerd. Mocht dit inderdaad het geval zijn dan kan je dit bij ons aangeven zodat wij dit verder kunnen onderzoeken en corrigeren.

Onze excuses voor de verwarring. Houd ons op de hoogte!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@mruesink

Welkom op het T-Mobile Forum!

Goed dat je dit bij ons navraagt. Ik kan me voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben.

Op dit moment zijn de overige kosten van de afgelopen bundelmaand niet meer zichtbaar. Als je een Internet Europa bundel hebt zou je geen extra kosten op je factuur moeten zien voor internetten in het buitenland. Op dit moment wordt je factuur opgemaakt. Zodra deze beschikbaar is kan je controleren of deze kosten daadwerkelijk zijn gefactureerd. Mocht dit inderdaad het geval zijn dan kan je dit bij ons aangeven zodat wij dit verder kunnen onderzoeken en corrigeren.

Onze excuses voor de verwarring. Houd ons op de hoogte!
Ik heb eergisteren telefonisch contact gehad want de data gebruikt in het buitenland stonden wel op de factuur. Er zou ruim 16 euro gecrediteerd ex btw gecrediteerd worden, maar heb nog niks ontvangen per mail of in de t mobile app.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Mruesink,

Fijn dat je telefonisch contact hebt gezocht! Het bedrag is verwerkt en zal verrekend worden met je volgende factuur. Het zal op je volgende factuur staan onder 'Correctie datakosten'. Laat je het weten als je nog vragen hebt? 🙂

Reageer