Beantwoord

Internet kosten op mijn factuur

• 20 januari 2016
  • 4 reacties
  • 93 Bekeken

Afgelopen week heb ik een nieuw abonnement afgesloten. Er is naar mijn verbruik gekeken en er werd mij geadviseerd geen internet bundel te nemen, aangezien ik het zo weinig gebruik. Op mijn vraag of ik dan per mb moest betalen, werd mij verteld dat dat niet zo was. Ik zou gewoon traag internet hebben.
Ik ben akkoord gegaan en krijg nu een rekening met €56 aan internet buiten mijn bundel!

Mijn bundel heb ik inmiddels aangepast en zal de rekening ook betalen, maar wil toch even klagen over het slechte advies wat ik heb gekregen. Als vaste klant verwacht ik meer van t mobile.
icon

Beste antwoord door Sam- 22 januari 2016, 09:27

Hallo amaipim,

Allereerst nogmaals van harte welkom op het forum! Leuk dat je onlangs je abonnement hebt verlengd.

Het is natuurlijk minder leuk dat je onverwachts een hoge factuur hebt ontvangen. Ik kan me goed voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Ik ben gelijk het systeem in gedoken om je factuur te bekijken. Op je factuur is inderdaad zichtbaar dat er kosten zijn gemaakt voor het internetten buiten de bundel.

Bij het Stel Samen & Stel Bij prijsplan kan je binnen Nederland geen gebruikskosten buiten de bundel krijgen door internet. Deze kosten zijn ook niet gemaakt op het moment dat jouw vernieuwing was ingegaan. De kosten zijn gemaakt toen jouw vorige prijsplan nog actief was. Je maakte voorheen gebruik van het Smart Start Sim Only prijsplan, waarbij je wel kosten kon krijgen voor het internetten buiten de bundel.

Dit betekent dat de kosten helaas wel correct zijn, maar vanaf 13 januari heb je de mogelijkheid gehad om onbeperkt tegen een lagere snelheid te internetten.

Ik kan me voorstellen dat dit niet het antwoord is waar je op hoopte, maar ik hoop dat je hierdoor wel meer duidelijkheid hebt. Als je nog aanvullende vragen of onduidelijkheden hebt dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile,

Van welke abonnement maak je gebruik van?
Een basis abonnement is onbeperkt traag (64 kbit/s, genoeg voor whatsapp en hele lichte websites) internet.

Groet,
Een stel samen en stel bij abonnement. In eerste instantie dus zonder internetbundel...
Reputatie 6
Badge +17
Hallo,

De Stel Samen & Stel Bij zonder een internetbundel is onbeperkt traag internet:

Het is inderdaad erg vreemd. Ik kan niet zien wat er precies aan de hand is, dus je kunt het beste even wachten op een T-Mobile medewerker.

Groet.
Reputatie 6
Badge +17
Hallo amaipim,

Allereerst nogmaals van harte welkom op het forum! Leuk dat je onlangs je abonnement hebt verlengd.

Het is natuurlijk minder leuk dat je onverwachts een hoge factuur hebt ontvangen. Ik kan me goed voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Ik ben gelijk het systeem in gedoken om je factuur te bekijken. Op je factuur is inderdaad zichtbaar dat er kosten zijn gemaakt voor het internetten buiten de bundel.

Bij het Stel Samen & Stel Bij prijsplan kan je binnen Nederland geen gebruikskosten buiten de bundel krijgen door internet. Deze kosten zijn ook niet gemaakt op het moment dat jouw vernieuwing was ingegaan. De kosten zijn gemaakt toen jouw vorige prijsplan nog actief was. Je maakte voorheen gebruik van het Smart Start Sim Only prijsplan, waarbij je wel kosten kon krijgen voor het internetten buiten de bundel.

Dit betekent dat de kosten helaas wel correct zijn, maar vanaf 13 januari heb je de mogelijkheid gehad om onbeperkt tegen een lagere snelheid te internetten.

Ik kan me voorstellen dat dit niet het antwoord is waar je op hoopte, maar ik hoop dat je hierdoor wel meer duidelijkheid hebt. Als je nog aanvullende vragen of onduidelijkheden hebt dan horen we dat graag!

Reageer