Beantwoord

Internetdiensten FTMSC

• 22 januari 2017
  • 2 reacties
  • 190 Bekeken

Hoe kan het dat ik opeens elke donderdagmiddag 5 euro betaal voor gebruikte internetdiensten?
icon

Beste antwoord door Skyrider 22 januari 2017, 13:16

Hey Bramkoleos.

Ik denk dat je misschien (perrongeluk) hebt aangemeld voor een sms-dienst.

Zie meer info:

- Alles over diensten van derde partijen (apps, sms-diensten, mobiele betalingen)

- FTMSC Betaling (mobiele betaling) en SMS diensten

Met 't linkje hierboven (FTMSC Betaling) zie je meer informatie over afmelden ervan, blokkeren via My T-Mobile en natuurlijk niet eens met de kosten.

Laat me weten of je hierbij genoeg informatie hebt ontvangen.

Groetjes,

Skyrider
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Hey Bramkoleos.

Ik denk dat je misschien (perrongeluk) hebt aangemeld voor een sms-dienst.

Zie meer info:
- Alles over diensten van derde partijen (apps, sms-diensten, mobiele betalingen)
- FTMSC Betaling (mobiele betaling) en SMS diensten

Met 't linkje hierboven (FTMSC Betaling) zie je meer informatie over afmelden ervan, blokkeren via My T-Mobile en natuurlijk niet eens met de kosten.

Laat me weten of je hierbij genoeg informatie hebt ontvangen.

Groetjes,
Skyrider
Reputatie 6
Badge +15
Hi Bramkoleos,

Had je de reactie van Skyrider al gezien? :8 Ik heb jouw factuur net gekeken en ik zie inderdaad dat je gebruik hebt gemaakt van FTMSC (mobiele internetdienst).

Wanneer je inlogt op My T-Mobile kun je dit bij je factuur ook bekijken. Er staat bij jou ook een melding bij dat je hier gebruik van hebt gemaakt. In dit forumtopic vind je hier meer informatie over. Ook lees je daar hoe je eventueel de gemaakte kosten terug kunt krijgen.

Omdat er al een lopend topic over dit onderwerp is heb ik jouw topic gesloten. Wil je het in het lopende topic laten weten als je hier nog vragen over hebt? We staan voor je klaar!