Inzien factuur op iPad ontbreekt de specificatie

Als ik mijn factuur bekijk op mijn iPad dan krijg ik maar 1 pagina te zien! De pagina's met specificatie ontbreken. Hoe kan dat?

11 reacties

Reputatie 5
Hoi marlys, ik heb het ook even geprobeerd op mijn iPad met Safari en ervaar precies hetzelfde. Ik zie nog net de bovenkant van de tweede pagina (eerste blad specificatie) maar kan niet naar beneden scrollen. Ik heb ook Google Chrome op de iPad staan en daarin gebeurt ook precies hetzelfde. Ik ga dit doorgeven aan de T-Mobile Moderators. 
Reputatie 5
@marlys,

De facturen verschijnen nu in een pop up in PDF, hierdoor kun je deze niet scrollen op je iPhone of iPad. We gaan dit problemen oplossen door de facturen op een andere manier te gaan tonen op My T-Mobile. Helaas is dit een oplossing die we niet op korte termijn kunnen doorvoeren. Er wordt dus gewerkt aan het probleem, maar het is mogelijk dat je de komende factuur of facturen nog even via je pc moet bekijken.
Reputatie 5
Bedankt voor de uitleg, Anne-Marie! Het werkt overigens wel goed in de My T-Mobile App. 🙂
Bedankt voor het uitzoeken! Ik wacht gewoon af.....
Was weer ff te snel met mijn reactie! T-mobile App gecheckt en daar werkt het inderdaad wel. Thanx Minty en Annemarie :-))
Reputatie 2
Facturen zijn nog steeds niet op de iPad te bekijken. Graag het problem z.s.m. oplossen.
Het is nu 12 februari, en ik kan nog steeds niet op Ipad mijn factuur bekijken. Wel op Iphone. U begrijpt dat dit op zo'n klein schermpje uitermate slecht te zien is. Ik ben nu toch wel benieuwd wat de stand van zaken is.
Hartelijke groet.
Reputatie 6
@Marechal & @Dominiquebos

Jammer om te lezen dat jullie je factuur op je iPad niet kunnen bekijken. Ik heb het probleem doorgezet naar het desbetreffende afdeling. Ik houd jullie op de hoogte van de bevindingen.
ik kan helemaal geen gegevens bekijken op mijn persoonlijke pagina, sinds een paar weken. Ze blijven uuuuurenlang de gegevens laden en op normaal contact schijn ik geen recht te hebben!
Reputatie 6
Badge +16
@Bounty

Welkom op het T-Mobile Forum!

Zou je kunnen aangeven om welke gegevens het gaat die je wil bekijken? Probeer je deze gegevens op je telefoon, tablet of computer te bekijken? Als je de gegevens op de computer probeert te bekijken, welke browser gebruik je dan? Heb je al een andere browser geprobeert? Wat bedoel je precies met normaal contact? Als het gaat om telefonisch contact met onze klantenservice, dan kan je ze bereiken op het nummet 1200 of 06 2400 1200.
Reputatie 6
@Marechal & @Dominiquebos

Ik zojuist een reactie ontvangen over de problemen met het bekijken van je factuur op je iPad: Je moet pop-ups aan hebben staan en dan kun je de eerste pagina laden. We gaan naar een oplossing waar de pop-up niet nodig is. Maar dat is long term. Via de My T-Mobile App (ook op een ipad) kun je de facturen wel altijd inzien.

Ik hoop jullie zo voldoende te hebben geïnformeerd. Laat gerust een bericht achter mochten er nog onduidelijkheden zijn.

Reageer