Beantwoord

Iphone 4 weken geleden 2 x betaald.

Ik heb op 14-01-19 een Iphone besteld en gelijk betaald met Ideal. 2 minuten daarna ontving ik een email met annulering van die bestelling.
na contact met klantenservice opnieuw besteld en de volgende dag dit maal opnieuw betaald bij de koerier.
Al meerdere malen contact gehad met de klantenservice die een formulier zouden opstellen en binnen 3 dagen terug zouden bellen. Helaas niets meer gehoord.
Ik wil mijn geld terug!!
icon

Beste antwoord door David 11 februari 2019, 12:15

Hi @teunbong,

Dat is inderdaad een flinke smak geld en ik snap heel goed dat je dit snel terug wilt hebben!

Je bent niet geregistreerd met jouw My T-Mobile account op onze Community, dus ik kan je nu nog niet direct verder helpen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Dan kan ik voor je aan de slag!

Bekijk origineel

12 reacties

Hoe kom ik in contact met iemand van T-Mobile om dit te regelen? Ik krijg geen enkele respons of bewijs dat deze terugbetaling in werking wordt/is gezet.
Reputatie 7
Badge +14
De moderator reageert op volgorde van binnenkomst binnen 24/48 uur (mits niet te druk)
Heb je helemaal gelijk in ChrisTien.
Ik ben alleen teleurgesteld en €800 is geen klein bedrag natuurlijk.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @teunbong,

Dat is inderdaad een flinke smak geld en ik snap heel goed dat je dit snel terug wilt hebben!

Je bent niet geregistreerd met jouw My T-Mobile account op onze Community, dus ik kan je nu nog niet direct verder helpen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Dan kan ik voor je aan de slag!
Ik heb inmiddels weer contact gehad met de klantenservice en deze hebben mij gevraagd screenshots te mailen van de overschrijvingen en te mailen naar incasso@t-mobile.nl

Ik heb daar nog geen ontvangstbevestiging van gezien maar hoop dat het nu wordt opgepakt.
Reputatie 7
Badge +14
@teunbong Stuur anders David nog even een privébericht zoals hij vraagt.
klik op zijn naam om een privébericht te sturen.
Maandag email gestuurd naar incasso@t-mobile.nl maar geen ontvangstbevestiging tot nu toe.
David heeft mijn gegevens ontvangen en hoop op hulp.
Nu exact een maand dat ik op €800 zit te wachten!!
En weer een week voorbij. Compleet niets vernomen van T-Mobile.
Ik ga maandag maar weer bellen.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Teun,

De laatste status die ik bij ons zie is dat er een betaalbewijs nodig was van beide betalingen. Had je deze ook direct verzonden? Als je geen automatische ontvangstbevestiging hebt gekregen, dan is jouw e-mail niet goed doorgekomen. In dat geval raad ik aan om de betaalbewijzen opnieuw te mailen, zodat de afdeling Incasso dit zo snel mogelijk voor je kan rechtzetten!
Ik heb vanochtend opnieuw de email verstuurd naar incasso@t-mobile.nl
Hierin 2 screenshots van de afschrijvingen.
Klopt het emailadres David.
Ik hoop dat jij er wat effort in wil steken.
Duurt nu toch echt te lang.
Yeeha eindelijk heb ik mijn geld terugontvangen.
Wel pas na ruim een maand en nooit enige terugkoppeling ontvangen. Eind goed, al goed.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Teun,

Top dat je jouw geld hebt ontvangen! 👍

Reageer