Beantwoord

is het geld aangekomen

• 27 juli 2019
  • 1 reactie
  • 416 Bekeken

Ik heb een Vraag je Ik heb Gisteren 26 julie een rekening betaald vAn 92,41 en vroeg me af of alle opgeheft kan worden om normaal krijg ik een sms dat het geld is aan gekomen of iets maar Ik heb geen sms ontvangen im weet wel dat ik dan nog 58,59 dan nog heb open staan maar dat kan ik dan pas rond 20 August betalen. Dus vroeg me af of geld is aan gekomen en wat Er nu gaat gebeuren en of u me zou kunnen bellen Anders bel ik wel straks
icon

Beste antwoord door Hajar 29 juli 2019, 16:04

Hi Mieke,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je betaling van 92,41 is gelukt. De factuur van juli is daarmee verrekend. Je hebt nu nog een bedrag openstaan van 151,82. Dat zijn de facturen van april en mei gecombineerd. De blokkade wordt pas opgeheven als dat bedrag ook betaald is. Je kan er ook voor kiezen om een betalingsregeling te treffen die kan je via My T-Mobile aanvragen. Je blijft dan alleen nog een blokkade houden voor gebruik in het buitenland en servicenummers. Als je liever geen enkele blokkade wilt dan kun je heel het bedrag af betalen en dan wordt alles opgeheven.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Mieke,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je betaling van 92,41 is gelukt. De factuur van juli is daarmee verrekend. Je hebt nu nog een bedrag openstaan van 151,82. Dat zijn de facturen van april en mei gecombineerd. De blokkade wordt pas opgeheven als dat bedrag ook betaald is. Je kan er ook voor kiezen om een betalingsregeling te treffen die kan je via My T-Mobile aanvragen. Je blijft dan alleen nog een blokkade houden voor gebruik in het buitenland en servicenummers. Als je liever geen enkele blokkade wilt dan kun je heel het bedrag af betalen en dan wordt alles opgeheven.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt!

Reageer