Beantwoord

Je nieuwe factuur voor je abonnement met mobiel nummer 06xxxxxxx staat klaar in My T-Mobile. Het factuurbedrag is €0,00.

• 14 oktober 2020
  • 6 reacties
  • 231 Bekeken

Hallo,

Ik kreeg zojuist deze e-mail over een factuur die klaar staat. Het genoemde bedrag was €0. Waar heb ik dat aan verdiend? dus even in MyTM gekeken. Toen was het ineens €8,03 (ook niet veel). Wellicht handig om de mail te corrigeren.

Nu ik verder lees in de e-mail ook nog: “Het bedrag van €0,00 wordt rond van je rekening afgeschreven.“. zelfde bedrag, maar nu ook zonder datum op de plek waar je 'm verwacht.

Als we toch bezig zijn… Er staat ook “Heb je nog geen My T-Mobile account? Meld je dan hier aan.“. Dat weten jullie toch wel?

Erwin

icon

Beste antwoord door Hajar 15 oktober 2020, 12:03

Hi @erwindon4 

Er is een technische fout geweest waardoor er een onjuiste e-mail is verstuurd, Dat bedrag van 0,00 is dus onjuist en als je factuur straks online staat dan zie je het juiste bedrag. Excuses voor de onjuiste notificatie die je hebt ontvangen!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @erwindon4 

Kreeg je misschien een bedrag terug die wordt verrekend met je facturen?

Misschien staat er wat vermeldt op de factuur specificatie.

Dit is een automatisch gegenereerde email dus vandaar dat van heb je nog geen My T-Mobile account? Volgens mij.

OEPS! er is iets heel anders aan de hand…

Die €8,03 was de vorige factuur, overigens met een gebroken periode wegens renewal.

De factuur waar de mail over gaat staat er niet eens. Iets mis in de administratie?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @erwindon4 

Er is een technische fout geweest waardoor er een onjuiste e-mail is verstuurd, Dat bedrag van 0,00 is dus onjuist en als je factuur straks online staat dan zie je het juiste bedrag. Excuses voor de onjuiste notificatie die je hebt ontvangen!

De nieuwe factuur staat er nu al en ziet er prima uit.:thumbsup:

Hi @erwindon4 

ik had inderdaad gehad maar wis dat een fout was want dat ken nooit tezij je een voorschot betaald dan wel maar de factuur klopt helemaal

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Andyret 

Ja we hebben inderdaad meldingen gekregen dat meerdere klanten die hebben ontvangen dus oprechte excuses voor de verwarring! 

Reageer