Beantwoord

Kan factuur niet openen

  • 5 juli 2013
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

Ik denk dat het iets is dat bij t-mobile fout zit...ik krijg ook steeds hetzelfde euvel.
Dus helaas zullen we moeten afwachten
icon

Beste antwoord door Bren1 22 juli 2013, 09:30

@Biancamiran
Ik heet je welkom op het T-Mobile Forum :)
Daarnaast wil ik gelijk mijn excuses maken voor de late reactie.
Er is een tijdje geleden een storing geweest dat klant de factuur niet kon inzien.
Laat je mij weten als je dit probleem nog steeds ervaart?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
@Biancamiran
Ik heet je welkom op het T-Mobile Forum :)
Daarnaast wil ik gelijk mijn excuses maken voor de late reactie.
Er is een tijdje geleden een storing geweest dat klant de factuur niet kon inzien.
Laat je mij weten als je dit probleem nog steeds ervaart?

Reageer