Beantwoord

kan mijn rekening niet meer vinden

• 8 juni 2019
  • 1 reactie
  • 710 Bekeken

Ik ben een tijd geleden ingeschreven bij preventel maar wil mijn rekening graag even zien zodat ik het eindelijk kan aflossen. Het probleem is dat hij nergens te bekennen is. Als ik inlog staat nergens dat ik een rekening open heb staan.
icon

Beste antwoord door Jaimy 9 juni 2019, 15:56

Hoi Snowbunny,

Goed dat je hiermee bezig bent, zeg!

Ik zie dat we je in juli 2018 al omgezet hebben naar PrePaid vanwege de achterstanden, dus het klopt inderdaad dat je die facturen niet meer in jouw My T-Mobile terugziet. Wanneer wij een nummer disconnecten, worden de openstaande facturen overgedragen aan een extern bedrijf, genaamdd Direct Pay. Ik raad je dan ook aan even contact op te nemen met hen, om op te vragen wat er nog van jou openstaat. Dit staat nu verder los van T-Mobile.

Heel veel succes met alles!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Snowbunny,

Goed dat je hiermee bezig bent, zeg!

Ik zie dat we je in juli 2018 al omgezet hebben naar PrePaid vanwege de achterstanden, dus het klopt inderdaad dat je die facturen niet meer in jouw My T-Mobile terugziet. Wanneer wij een nummer disconnecten, worden de openstaande facturen overgedragen aan een extern bedrijf, genaamdd Direct Pay. Ik raad je dan ook aan even contact op te nemen met hen, om op te vragen wat er nog van jou openstaat. Dit staat nu verder los van T-Mobile.

Heel veel succes met alles!

Reageer