Beantwoord

Kan niet via mijn toestel betalen in de play store.

• 16 december 2016
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Ik zou graag in de playstore willen betalen via mijn t-mobile ik zou graag via mijn t-mobile facture willen betalen in de playstore. Maar dit kan niet! Ik heb er de blokkades gecheckt en die staat op toestaan. Ik heb een samsung galaxy s6 edge zou u mij misschien verder kunnen helpen?

Groetjes Kelly
icon

Beste antwoord door Sam- 17 december 2016, 15:49

Hoi hoi Kelly,

Wat vreemd dat het niet lukt. We gaan graag voor je op zoek naar een oplossing!

Waar gaat het precies fout en welke melding krijg je dan te zien? Heb je hier in het verleden wel gebruik van kunnen maken?

In het systeem zie ik ook geen blokkades, dus zou je hier gewoon gebruik van moeten kunnen maken. Zou je een kijkje willen nemen naar de instructies in dit topic? Lukt het niet met behulp van deze instructies dan horen we graag wat je antwoorden zijn op de bovenstaande vragen in het desbetreffende topic.

Ps. Mocht je via de instellingen van je telefoon een blokkade geactiveerd hebben dan kan je deze zelf opheffen met behulp van de uitleg in dit topic.

Dit topic gaat op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Kelly,

Wat vreemd dat het niet lukt. We gaan graag voor je op zoek naar een oplossing!

Waar gaat het precies fout en welke melding krijg je dan te zien? Heb je hier in het verleden wel gebruik van kunnen maken?

In het systeem zie ik ook geen blokkades, dus zou je hier gewoon gebruik van moeten kunnen maken. Zou je een kijkje willen nemen naar de instructies in dit topic? Lukt het niet met behulp van deze instructies dan horen we graag wat je antwoorden zijn op de bovenstaande vragen in het desbetreffende topic.

Ps. Mocht je via de instellingen van je telefoon een blokkade geactiveerd hebben dan kan je deze zelf opheffen met behulp van de uitleg in dit topic.

Dit topic gaat op slot.