Beantwoord

klacht

• 10 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 684 Bekeken

Ik heb telefonisch contact gehad met een sales persoon in jullie afdeling. deze persoon heb ik de vraag gesteld of dat ik mijn abonnement privé kan houden en de telefoon zakelijk zou kunnen betalen. dit was geen enkel probleem. zo gezegd zo gedaan, telefonisch alle stappen doorgenomen en de telefoon met de zakelijke rekening betaald. vervolgens krijg ik een factuur die tenaamgesteld staat aan mij privé. ik bel hiervoor op en ik zeg dit is niet goed en de factuur moet op de zaak staan. dit was geen optie, ik moest alles retour sturen, alles annuleren en dan moest alles opnieuw gebeuren. dit terwijl ik de telefoon net 2 dagen in gebruik heb en over 2 dagen op vakantie ben. nu laat ik het mooi zitten en betaal ik de telefoon zelf wel. in ieder geval hartstikke bedankt dat ik nu zo veel geld mis loop.

groet,

Kjeld
icon

Beste antwoord door Bas 12 oktober 2018, 09:47

Hey Kjeld,

Ik ben het direct voor je gaan nakijken in ons systeem! Daar zie ik dat je ondertussen contact hebt gehad met mijn collega Angela. Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het dan vooral weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +13
Hey Kjeld,

Ik ben het direct voor je gaan nakijken in ons systeem! Daar zie ik dat je ondertussen contact hebt gehad met mijn collega Angela. Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het dan vooral weten!

Reageer