Beantwoord

Klacht

Vind ik schandalig manier om een enkele openstaande nota van zielig EUR12,21 van laatste maand zo met een vaste klant omgaan en mijn uitgaande diensten zonder enige waarschuwing blokkeren!

Om eerlijk gezegd ik heb al klacht gehad over de vorige nota ook om dat er was een bedrag waarmee was ik niet akkoord, ook gebeld daarover en uw medewerker mij informeerde dat waarschijnlijk de 4 cijferige doorschakkel nummer was oplichterij en zal ik een formuleer ontvangen dat uitzoeken om dat ik heb dat nummer zelf niet gebeld, maar ik heb verder geen formuleer ontvangen en de nota heb ik toch betaald, had ik geen zin om zo een klein bedraag als dat was toestanden hebben.

De blokkade trouwens gisteren geplaatst op mijn mobile nummer, maar jullie informatie daarover kwam vandaag, dat is ook onacceptabel, dit alles trouwens heb ik al gisteren aan uw klantenservice verteld via telefoon en de blokkade er uit gehaald.

In ieder geval het enige nota welke nog open is de alle laatste en zal ik natuurlijk omgaand overmaken, maar nogmaals vind ik dit geen manieren met een klant omgaan voor enkele openstaande nota door mislukte incasso en ben ik erg maar eeg ontevreden!

Met vriendelijke groeten,

Janos Pajer
icon

Beste antwoord door Hajar 23 maart 2019, 11:12

Hi Janos,

Ik begrijp je gevoel erbij en dat is ook absoluut niet het gevoel wat wij willen overbrengen. Wanneer een betaling mislukt, krijg je daar bericht van en de tijd om de betaling alsnog te voldoen. Als dat niet gebeurt dan wordt er automatisch een blokkade geactiveerd. Zodra de betaling de achterstand is voldaan, wordt de blokkade natuurlijk verwijderd. Wij sturen meerdere herinneringen wanneer een betaling niet is gelukt of gedaan. Ook kun je ten alle tijden je betalingen controleren via My T-Mobile. Zo zie je precies welke factuur betaald is. Hier kun je de toekomst ook naar kijken zodat je een eventuele blokkade kunt voorkomen.

Gelukkig is de blokkade verwijderd en ben je weer bereikbaar. Als ik nog iets kan betekenen, hoor ik het graag!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Janos,

Ik begrijp je gevoel erbij en dat is ook absoluut niet het gevoel wat wij willen overbrengen. Wanneer een betaling mislukt, krijg je daar bericht van en de tijd om de betaling alsnog te voldoen. Als dat niet gebeurt dan wordt er automatisch een blokkade geactiveerd. Zodra de betaling de achterstand is voldaan, wordt de blokkade natuurlijk verwijderd. Wij sturen meerdere herinneringen wanneer een betaling niet is gelukt of gedaan. Ook kun je ten alle tijden je betalingen controleren via My T-Mobile. Zo zie je precies welke factuur betaald is. Hier kun je de toekomst ook naar kijken zodat je een eventuele blokkade kunt voorkomen.

Gelukkig is de blokkade verwijderd en ben je weer bereikbaar. Als ik nog iets kan betekenen, hoor ik het graag!
Nou ik heb andere keren als incasso mislukte inderdaad herinnering ontvangen via e-mail met betaal link en heb ik dan zelf de nota overgemaakt, maar dit keer zomaar blokkade dat vind ik echt geen manier, zeg ik eerlijk als nog een keer gebeurt zal ik overstappen na andere provider, ook met mijn thuis t-mobile! Wel ik heb alles bij t-mobile nu sinds een aantal jaren, dat verdient best wat extra aandacht dat zoiets niet gebeurt!
Eerlijk gezegd voor een (!) mislukte incasso en zonder herinnering blokkade is erg verkeerd!

Reageer