Klacht

• 21 juli 2019
  • 7 reacties
  • 531 Bekeken

Reputatie 2
Per juni 2019 ben ik overgestapt naar een zakelijke abonnement bij T- Mobile. In de omgeving van my T-Mobile zijn de facturen over het jaar 2019 niet inzichtelijk. Ik heb gevraagd heden aan de zakelijke klantenservice of deze facturen digitaal verstuurd kunnen. Ik heb met een medewerker Ayse gesproken die meerdere malen de verbinding heeft verbroken. Zij weigerde de facturen per mail te versturen en begrijpt niet aan wat de urgentie is omtrent het tijdig indienen van BTW aangifte. Per post is geen optie omdat dit te lang duurt en ik een belastingschuld krijg. T- Mobile is een zeer onprofessionele organisatie en ik eis een versturing van de facturen per e-mail.

Tevens heeft de medewerkster Ayse mijn simkaart geblokkeerd en dient dit als een heuse aanval op mijn integriteit gezien te worden. Ik eis een compensatie voor de uren dat ik niet heb kunnen bellen.

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste @RAJA420 ,

Dit is je tweede topic dat je geopend hebt over hetzelfde onderwerp en dat is volgens de community huisregels niet toegestaan, valt onder spammen.

Dit is een klant helpt klant forum, morgen zijn er voldoende moderators aanwezig die jou verder kunnen helpen.

Groet, Folkert
Reputatie 2
Beste Folkert,

wat is de status van de klacht en zijn de facturen per mail verstuurd?
Reputatie 2
En de urgentie is hoog..
Onnozel om spam te vermelden
Reputatie 6
Badge +17
Mocht de urgentie hoog zijn, kun je het beste bellen met T-Mobile Zakelijk op 0800-7112, die zijn in het weekend tot 17:00 geopend.
Reputatie 2
Heb de zakelijke afdeling gebeld:
Niveau van medewerker Ayse laat te wensen over:
Zij had het over" onrespectvol gedrag" van o.g.
Heb haar gewezen op het feit dat onrespectvol niet voorkomt in het woordenboek.

Status van klacht en facturen is immer onduidelijk
Reputatie 7
Badge +18
Heb de zakelijke afdeling gebeld:
Niveau van medewerker Ayse laat te wensen over:
Zij had het over" onrespectvol gedrag" van o.g.
Heb haar gewezen op het feit dat onrespectvol niet voorkomt in het woordenboek.

Status van klacht en facturen is immer onduidelijk

https://woordenlijst.org/#/?q=onrespectvol
Tegenwoordig wel, zo blijkt.

Nota bene, o.g. is geen bestaande afkorting.
Reputatie 7
Badge +20
Folkert heeft hierin gelijk, het is zelfs al het derde topic. Ik wil je vragen om te stoppen met het aanmaken van nieuwe topics over hetzelfde onderwerp en het sturen van ongevraagde privéberichten. Lees hierover ook onze huisregels even door. Het eerste topic blijft openstaan en deze gaat op slot.