Beantwoord

Klacht: Extra kosten na betalen

• 11 december 2019
  • 1 reactie
  • 158 Bekeken

Ik heb via de t-mobile site een abo+mobiel gekocht en gekozen om te bezorgen voor €5. Na alles te hebben ingevuld en te hebben afgerekend via IDEAL.  Kom ik op de website van de bezorger terecht. 

Hier verwachten ze dat je van 8-18u aanwezig bent op een doordeweekse dag!  Of ze willen dat je extra betaalt……

Ik werk doordeweeks en maak geen dagen van 10 uur, dus ontkom niet aan extra te betalen. Dit vind ik schandalig. En iemand anders kan het ook niet aannemen omdat je moet legitimeren.

Ik vind dat het duidelijke vermeld moet worden in het bestel proces dat tussen 8-18u moet thuis zijn. Of extra moet betalen

icon

Beste antwoord door Waqqas 11 december 2019, 20:54

Hallo @Waterijk 

AMP is een koerier bedrijf dat vele bestellingen van bedrijven en organisaties verzorgt, kortom hun hebben het ook heel druk.

Wanneer je een bestelling plaatst kies je hier een datum voor op hun website en vóór de dag van bezorging ontvang je bericht in de avond met een tijdvak van 2 uur en dan zou je aan de hand van het tijdvak toch wel even kunnen regelen dat je er dan bent?

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Waterijk 

AMP is een koerier bedrijf dat vele bestellingen van bedrijven en organisaties verzorgt, kortom hun hebben het ook heel druk.

Wanneer je een bestelling plaatst kies je hier een datum voor op hun website en vóór de dag van bezorging ontvang je bericht in de avond met een tijdvak van 2 uur en dan zou je aan de hand van het tijdvak toch wel even kunnen regelen dat je er dan bent?

Reageer