Beantwoord

KLACHT/HELP: Maandenlang facturen maar geen T-Mobile Abonnement?

• 3 mei 2018
  • 2 reacties
  • 146 Bekeken

Goedemiddag,

Ik probeer hier een laatste poging te doen. Er wordt al sinds November 2017 bedragen gefactureerd en via automatische incasso van mijn rekening gehaald terwijl ik helemaal geen TMobile abonnement heb besteld. In Oktober stond de postbode voor de deur met een pakket, deze heb ik toen retour afzender gestuurd gezien ik dit niet heb besteld. Destijds contact gehad via de Email en tot mijn grote verbazing bleven er facturen gestuurd worden en de auto incasso doorgaan. Iedere maand gebeld en desbetreffende persoon zou het oplossen, afgelopen week incasso bureau aan de telefoon, dus het wordt nu van kwaad tot erger. Wie zou mij hiermee kunnen helpen? !
icon

Beste antwoord door Rosan 3 mei 2018, 21:00

Beste Rics01 kan het zijn dat iemand kwaad heeft gewild en je een abonnement op jouw naam heeft gezet?
Verder is het wel vreemd want om een auto incasso af te laten schijven moet je vaak geld pinnen 1 cent vaak om te laten zien dat het jouw rekening nummer is.

Ben je zelf echt niet in een winkel geweest of kan het misschien gaan om een tablet abonnement gaan?
Heb je nadat ze aan de deur zijn geweest ook geen contact gehad met T Mobile om na te gaan wat er gebeurt is?

Als er al een deurwaarder komt is het al een vergevorderd proces dat is wel erg vervelend.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +13
Beste Rics01 kan het zijn dat iemand kwaad heeft gewild en je een abonnement op jouw naam heeft gezet?
Verder is het wel vreemd want om een auto incasso af te laten schijven moet je vaak geld pinnen 1 cent vaak om te laten zien dat het jouw rekening nummer is.

Ben je zelf echt niet in een winkel geweest of kan het misschien gaan om een tablet abonnement gaan?
Heb je nadat ze aan de deur zijn geweest ook geen contact gehad met T Mobile om na te gaan wat er gebeurt is?

Als er al een deurwaarder komt is het al een vergevorderd proces dat is wel erg vervelend.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Rics01,

Hier wil ik graag voor jou in gaan duiken om uit te zoeken wat er aan de hand is!

Voor ik dat kan doen, heb ik wat gegevens van jou nodig. Kun je mij jouw naam, adres, geboortedatum en het betreffende telefoonnummer (of klantnummer) toesturen in een privéberichtje? Dan kan ik het abonnement inkijken en uitzoeken hoe we dit op kunnen lossen!

Reageer