Beantwoord

Klacht indienen

  • 23 september 2020
  • 1 reactie
  • 217 Bekeken

Goedemiddag,

 

Ik wil graag een klacht indienen over de afhandeling van de storingen die ik van 10-07 t/m 15 september heb gehad.

Als ik zo de berichten in de community lees, kunnen jullie geen klachten oplossen maar adviezen geven en ik wil echt iemand van TMobile spreken.

Ik heb veel gechat en ben naar de shop in Den Haag geweest, maar krijg gewoon niemand met bevoegdheden te spreken. Bij het chatten was het antwoord ‘er zijn geen leidinggevenden en ja maandag wordt u beslist gebeld’. NOT

Bij de shop kwam de manager zn hok niet uit.

Wellicht lukt het hier?

icon

Beste antwoord door Seccie 23 september 2020, 20:29

Goedenavond @RonaldvG,

Hier binnen de T-Mobile community proberen klanten andere klanten te helpen en moderators houden een oogje in het zeil. Na even zoeken kwam ik dit contactformulier voor je tegen.
Hopelijk kun je hier je klacht of vraag indienen. 

Ik hoop dan ook dat je klacht of vraag spoedig opgelost zal worden.
Voor nu wens ik je een fijne avond.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11

Goedenavond @RonaldvG,

Hier binnen de T-Mobile community proberen klanten andere klanten te helpen en moderators houden een oogje in het zeil. Na even zoeken kwam ik dit contactformulier voor je tegen.
Hopelijk kun je hier je klacht of vraag indienen. 

Ik hoop dan ook dat je klacht of vraag spoedig opgelost zal worden.
Voor nu wens ik je een fijne avond.