Beantwoord

Klacht klantenservice!

• 25 april 2014
  • 6 reacties
  • 263 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 5 reacties
Langzamerhand begint er een einde aan de hoofdstuk van tmobile te komen, na 4 jaar klant te zijn.

Gisteren, 18 april, heb ik contact opgenomen met de klantenservice om de retour status van de panini maker te vragen, welk ik ook met problemen kreeg geleverd.

Het begon allemaal met het bestellen van een panini maker op 20 maart. De panini maker zou binnen 5 tot 10 dagen geleverd worden. Op de dag dat mijn bestelling geleverd zou worden, zat ik vol met enthousaisme te wachten op het pakketje wat maar niet wou komen. Dus heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Tot mijn verbazing werd mij verteld dat ik niet thuis was. Heel lachwekkend allemaal. Maar goed, na een paar dagen kreeg ik het toch geleverd. Aangezien het product niet naar verwachting was, heb ik deze terug gestuurd op 10 april. Tot gisteren heb ik geen antwoord gehad, waarop ik had besloten om contact op te nemen met de klantenservice. Ik kreeg een medewerker aan de lijn en vroeg om mijn gegevens en het probleem waar ik mee zat. Hij kon geen antwoord op mijn vraag geven en moest mij doorverbinden met een andere werknemer. Na 1 minuut te hebben gewacht, kreeg ik hem weer aan de lijn en vroeg of ik gebruik wilde maken van deezer. Dit is niet de eerste keer dat mij dit gevraagd wordt en ook niet de eerste keer dat ik 'NEE' als antwoord geef. Vervolgens werd ik na 5 minuten wachten doorverbonden met een andere klantenservice medewerker. Dit wachten heeft mij 5 belminuten gekost waarvoor ik betaal. Nadat ik een andere medewerker aan de lijn kreeg, vroeg deze, tot mijn verbazing, weer naar mijn gegevens en het probleem. Deze heb ik toen weer moeten uitleggen. Uiteindelijk na 10 minuten kreeg ik het antwoord dat ik 3 weken moest wachten. In totaal heeft dit gesprek mij 10 belminuten gekost. Ik betaal voor mijn belminuten en niet voor een antwoord waar ik totaal niks aan heb.

Ik wil duidelijkheid, duidelijkheid van iemand die verstand van zaken heeft.
icon

Beste antwoord door Tom 30 april 2014, 10:24

@sela wat jammer om te lezen dat je ontevreden bent over onze telefonische klantenservice. Ik wil je bedanken voor het geven van je feedback, wij zullen dit meenemen. Je hebt echter wel het juiste antwoord ontvangen van mijn collega's. Je geeft zelf aan dat je niks aan dit antwoord hebt, welk antwoord had mijn collega je kunnen geven waardoor je wel tevreden zou zijn met het antwoord? Ik ben erg benieuwd! Dat de minuten voor het bellen naar de klantenservice vanuit je belbundel gaan is conform je prijsplan.

Ik zie dat de punten voor de Panini maker nog steeds niet zijn teruggeboekt bij je account. Ik vind dit te lang duren, ik heb daarom de punten handmatig aan je account toegevoegd. Ik hoop dat we zo samen tot een oplossing zijn gekomen sela. Mocht je hier nog vragen over hebben dan zie ik je berichtje graag tegemoet.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
@sela wat jammer om te lezen dat je ontevreden bent over onze telefonische klantenservice. Ik wil je bedanken voor het geven van je feedback, wij zullen dit meenemen. Je hebt echter wel het juiste antwoord ontvangen van mijn collega's. Je geeft zelf aan dat je niks aan dit antwoord hebt, welk antwoord had mijn collega je kunnen geven waardoor je wel tevreden zou zijn met het antwoord? Ik ben erg benieuwd! Dat de minuten voor het bellen naar de klantenservice vanuit je belbundel gaan is conform je prijsplan.

Ik zie dat de punten voor de Panini maker nog steeds niet zijn teruggeboekt bij je account. Ik vind dit te lang duren, ik heb daarom de punten handmatig aan je account toegevoegd. Ik hoop dat we zo samen tot een oplossing zijn gekomen sela. Mocht je hier nog vragen over hebben dan zie ik je berichtje graag tegemoet.

@

Tom
Het gaat eigenlijk min of meer om de service en niet om het antwoord dat ik gekregen heb. Ik heb 10 minuten moeten wachten totdat ik een antwoord had op mijn (makkelijke) vraag, zonder terugbelverzoek of iets dergelijks.

Ik zou je graag willen bedanken voor het terugboeken van de punten.
T mobile gives me 10 euros off the a 9,500 aanmanning...........they are losing me as a customer for upseyting me repeatedly......

[Incident: 170127-000774]
Ik had ook eens gebeld met de klantenservice met mijn eigen foon en ik kreeg ook de rekening gepresenteerd terwijl ik belminuten over had.Ik kreeg het wel terug gelukkig maar bottomline hoort deze service voor klanten gratis te zijn en niet volgens beltarief.
Hallo,

Je betaalt het standaard tarief, https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/tarieven, voor bellen naar een mobiel nummer, binnen Nederland. Voor klanten met een i-Abonnement van vóór 4 april 2011, is het bellen met de T-Mobile Klantenservice gratis. Voor het bellen vanuit het buitenland naar de T-Mobile Klantenservice gelden er andere tarieven, https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/buitenland/tarieven-in-buitenland, met een mobiele telefoon.

Gelukkig zitten de meeste mensen met vaste belminuten of zelfs nu met Go abonnement met gratis Unlimited minuten bellen. Veel mensen bellen daarom al gratis of iets van hun belminuten af. T-Mobile heeft 06 nummer waar je naar toe kan bellen en geeft je geen EXTRA kosten, bovenop de kosten die je dan zou maken voor het bellen naar ook 06 nummer (vaak binnen belminuten of via Go Unlimited gratis)

Veel bedrijven hebben dan ook nog eens kosten boven het klantenservice nummer. Zelf vind ik het heel netjes dat T-Mobile verder geen kosten heeft daar voor. En niet alleen bij T-Mobile moet je misschien je verhaal nogmaals doen, heb al zoveel klantenservice mensen aan de telefoon gehad van andere bedrijven, daar hang je soms ook een half uur en heb je je verhaal al 10 x moeten vertellen. Dat gebeurd dus wel vaker 😳 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hi Charlie,

It's unfortunate to hear that you would like to leave us. My colleague already helped you with your issue and offered you €10 discount. Could you please explain what the problem is?

@Ballo;

Bedankt voor je feedback. Fijn om te horen dat je het bedrag in ieder geval hebt terug gekregen. 🙂

Reageer