Vraag

Klacht klantenservice medewerker

• 20 september 2019
  • 2 reacties
  • 524 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Net een keurig meneer aan de telefoon gehad waar ik mijn iPhone 11 pro max heb besteld, vroeg hem tevens waarom ik 8,49 euro op mijn factuur in september extra moesten betalen voor bellen en internetten buiten de EU. Heb de factuur met hem bekeken en hij gaf mij aan dat het door Zwitserland zou zijn gekomen. Dit is een grijsgebied en ik zou mijn geld terug kunnen krijgen. Hij zou mij doorverbinden met de klantenservice en daar kreeg ik een mevrouw Romy genaamd aan de telefoon, zij behandelde mij als een klein kind verschrikkelijk ze was erg onbeschoft. Ik ben al heel lang klant bij T-mobile maar hier ben ik niet van gediend. De 8,49 euro kon ik naar fluiten, Zwitserland is neutraal en heeft ook geen Euro ging ze me uitleggen. Heb haar gezegd dat ik niet gek was en ook geen klein kind. Ze gaf ook aan dat Sales er niks van begreep en gelukkig maar want anders had zij geen werk meer.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Pienmar

Ik geef je graag meer uitleg over bellen vanuit en naar Zwitserland. Hier zitten namelijk kosten aan verbonden en gaat niet af van je eigen bundel. Op deze pagina vind je de tarieven voor bellen in en naar Zwitserland. Ik hoop dat het nu wat duidelijker is.
Dank voor je antwoord en de info maar de klacht is meer geint op het onbeschofte gedrag van Romy van de klantenservice

Reageer