Beantwoord

Klacht over chat

• 25 juli 2017
  • 8 reacties
  • 261 Bekeken

Chat geplaatst onder 'Toon inhoud' door moderator:

Wilma (14:23)
Hallo, ik ben Wilma. Wat kan ik voor je doen vandaag?
Dominique Hesta (14:23)
Hi Wilma
Ik wil graag weten waarom ik ben afgesloten
ik heb al mijn rekeningen betaald
Wilma (14:24)
Goedemiddag Dominique 🙂
Ik ga met je meekijken
Dominique Hesta (14:24)
🙂
Wat is je mobiele nummer?
Dominique Hesta (14:24)
[Telefoonnummer verwijderd door moderator]
Wilma (14:25)
Dankjewel. Mag ik ook je postcode, huisnummer en geboortedatum?
Dominique Hesta (14:25)
ik zal je meteen de betalingsbewijzen doorsturen
Dominique Hesta (14:25)
[privégegevens verwijderd door moderator]
Het uploaden van de bestandsbijlage is gestart.
Het bestand IMG_9099.PNG (48.09KB) is ontvangen.
Het uploaden van de bestandsbijlage is gestart.
Het bestand IMG_9103.PNG (59.79KB) is ontvangen.
Wilma (14:26)
Je bent geblokkeerd omdat de bank onze afschrijving weigerd
Wilma (14:26)
Het heeft dus niets te maken met een achterstand
Wilma (14:27)
Maar puur met een weigering van de bank
Dominique Hesta (14:27)
?
Dominique Hesta (14:27)
ehhh
Dominique Hesta (14:28)
als er geen achterstand is, dan wil ik wel heel graag weer aangesloten worden
vooral omdat ik nu aan het werk ben
Wilma (14:28)
Je zal hier contact met je bank over op moeten nemen. In principe zeggen zij dat wij niet meer gemachtigd zijn om van jouw rekening af te schrijven
en mijn telefoon nodig heb
dit is al een hele tijd aan de gang
Wilma (14:28)
Helaas kan dit niet door deze reden
Dominique Hesta (14:29)
ik maak het altijd zeld over
zelf*
beetje raar dit
dat ik afgesloten ben zonder achterstand en ik nu contact op moet nemen met de bank
Dominique Hesta (14:31)
zijn er geen andere opties
Wilma (14:31)
Als een bank ons een bericht stuurt dat wij niet meer kunnen afschrijven van een rekeningnummer wordt je inderdaad per direct geblokkeerd. Omdat er dan geen manier meer is voor ons om het geld af te schijven
want met mijn bankrekening is niks aan de hand
schrijven*
ik heb altijd al via acceptgiro betaald
Dit is niet iets wat wij doen dit ligt echt bij je bank
en zelf overgemaakt
Dominique Hesta (14:32)
dus dit is heel raar
Dominique Hesta (14:32)
ik krijg namelijk mijn factuur per post waar ik e3,04 voor betaa
Dominique Hesta (14:33)
dus ik wil echt aangesloten worden want dit klopt niet
Dominique Hesta (14:33)
vooral omdat ik geen achterstand heb
Wilma (14:33)
De betaalwijze is aangepast op 23-6 via My T Mobile naar automatisch afschrijven
Dominique Hesta (14:34)
ik heb nog steeds per post staan
Dominique Hesta (14:34)
by my t-mobile
Wilma (14:34)
Nu weer wel ja omdat het door de bank geweigerd is, dan wordt je automatisch omgezet naar acceptgiro per direct
Dominique Hesta (14:35)
ok dus wanneer word ik aagesloten
Dominique Hesta (14:35)
aangesloten*
Wilma (14:36)
Je kan via de betaallink op My T Mobile de betaling doen, zodra deze hier binnen is word je automatisch weer aangesloten
Dominique Hesta (14:36)
dus ik had wel een achterstand?
moet ik 106,46 overmaken nu?
dan stuur ik jou een betaalbewijs
en dan word ik heel graag aangesloten
Wilma (14:37)
Nee helaas moet het geld echt op de rekening staan
Dominique Hesta (14:37)
dat kan dus wel gewoon
heb ik ook eerder gehad
Wilma (14:37)
Als je de link gebruikt is dat binnen 5 uur
stuur je dan een link op?
Wilma (14:38)
Ja is prima ik stuur je een link
Wilma (14:38)
De link is verstuurd naar [e-mailadres verwijderd door moderator]
Dominique Hesta (14:39)
de link werkt niet
Dominique Hesta (14:40)
ik word nu weer verwezen naar t-mobile.nl
Dominique Hesta (14:40)
volgens mij kan ik als ik jou een betalingsbewijs toon, dan kan jij handmatig mij weer aansluiten
Wilma (14:40)
Nee dat mag niet helaas, het bedrag moet echt in het systeem staan
Dominique Hesta (14:41)
ik heb best hoge abonnementkosten dus een beetje service zou fijn zijn
dan wil ik graag een link die werkt
overigens heb ik wel eens eerder een betaalbewijs gestuurd naar je collega's dus volgens mij is dit wel mogelijk
Wilma (14:42)
Dan hebben ze de regels niet gevolgd helaas. Wij moeten ons aan een procedure houden. Je kan via My T Mobile bij je facturen ook betalen via de link. Anders zou je het handmatig moeten overmaken, maar dan is het wel langer onderweg. Of je kan het rechtstreeks in een T Mobile shop betalen dan staat het ook binnen 1 werkdag in het systeem
icon

Beste antwoord door David 26 juli 2017, 10:01

Hey D.Nikki,

Ik heb jouw bericht even onder een button geplaatst, omdat het nogal een lang verhaal was, waardoor het enigszins onoverzichtelijk werd. Ook stonden bijna al jouw contactgegevens in het bericht, deze heb ik ook even verwijderd. Houd er rekening mee dat het een openbaar forum is en iedereen dus mee kan lezen.

Om terug te komen op jouw bericht: Het is uit de Chat helemaal duidelijk dat je boos bent en daar gaat dit bericht natuurlijk ook over. Het is alleen niet helemaal duidelijk wat wij op dit moment voor je kunnen betekenen? Ik zie dat mijn collega Wilma je van alle correcte informatie heeft voorzien. Ik begrijp dat je liever een ander antwoord had gekregen. De betaling kon aan onze kant niet worden afgeschreven, door een melding vanaf jouw bank. Het is dus het beste om zo spoedig mogelijk contact met hen op te nemen. Mocht er iets veranderd zijn aan jouw bankrekening of bankrekeningnummer, dan kun je via My T-Mobile, onder Gegevens & Instellingen ook jouw betaalgegevens aanpassen. Jouw openstaande factuur kun je op dit moment via deze methoden voldoen.

Als er nog iets anders is waar wij je bij kunnen helpen, dan horen we het graag van je.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey D.Nikki,

Ik heb jouw bericht even onder een button geplaatst, omdat het nogal een lang verhaal was, waardoor het enigszins onoverzichtelijk werd. Ook stonden bijna al jouw contactgegevens in het bericht, deze heb ik ook even verwijderd. Houd er rekening mee dat het een openbaar forum is en iedereen dus mee kan lezen.

Om terug te komen op jouw bericht: Het is uit de Chat helemaal duidelijk dat je boos bent en daar gaat dit bericht natuurlijk ook over. Het is alleen niet helemaal duidelijk wat wij op dit moment voor je kunnen betekenen? Ik zie dat mijn collega Wilma je van alle correcte informatie heeft voorzien. Ik begrijp dat je liever een ander antwoord had gekregen. De betaling kon aan onze kant niet worden afgeschreven, door een melding vanaf jouw bank. Het is dus het beste om zo spoedig mogelijk contact met hen op te nemen. Mocht er iets veranderd zijn aan jouw bankrekening of bankrekeningnummer, dan kun je via My T-Mobile, onder Gegevens & Instellingen ook jouw betaalgegevens aanpassen. Jouw openstaande factuur kun je op dit moment via deze methoden voldoen.

Als er nog iets anders is waar wij je bij kunnen helpen, dan horen we het graag van je.
Amsterdam
Ik wil het doorgeven dat de chat ging plotselling weg. Terwijl ik nog bezig was om door te geven over mijn klachten. Het gaat over deze email. Terwijl mijn mobiele phone was aan de reparatie winkle deze email was in mijn gmail gekomen..

Aanvraag Nummerbehoud goedgekeurd

Kenmerk: 4215/1.17966165
Beste heer Valk,

Jouw aanvraag voor Nummerbehoud is goedgekeurd door je huidige provider.

Te behouden mobiele nummer:
Tijdelijke mobiele nummer:

Jouw mobiele nummer wordt op 18 augustus 2017 tussen 08:00 en 18:00 uur overgezet naar ons netwerk. Eén dag van tevoren sturen wij je nog een sms ter herinnering. Houd op de dag van de omzetting je nieuwe T-Mobile simkaart bij je. Zodra je mobiele nummer is overgezet, ontvang je per sms een bevestiging.

Na de omzetting werkt je oude simkaart niet meer. Haal daarom uiterlijk een dag van tevoren alle informatie die je wilt houden (bijvoorbeeld contactgegevens) van de simkaart af.
Kun je na de omzetting niet bellen? Zet dan je telefoon even uit en weer aan.

Lees alles over Nummerbehoud

Heb je nog vragen? Vind je antwoord dan snel op t-mobile.nl/klantenservice. Je kunt niet rechtstreeks reageren op deze e-mail.

Met vriendelijke groeten,
Hans van der Plas
Klantenservice T-Mobile

Je kan ons bereiken via de onderstaande kanalen
Twitter
Facebook
Forum

********************************************************************************

N.B.: op (de inhoud van) deze e-mail is een DISCLAIMER met belangrijke VOORBEHOUDEN van toepassing: zie http://www.t-mobile.nl/disclaimer

This e-mail and its contents are subject to a DISCLAIMER with important RESERVATIONS: see http://www.t-mobile.nl/disclaimer

********************************************************************************

Het is niet leuk dat de chat onbereikbaar is..

waarom zijn jullie niet bereikbaar

waarom werkt het nummer van t mobile niet zo kan er niemand klachten door geven lekker makkelijk

de telefoon van jullie werkt niet

ik wil een chat met t mobile

Reputatie 6
Badge +4

Op dit moment is er een storing waardoor ook oa de website en mobiel internet niet werkt. 

Reageer