Beantwoord

Klacht over chat agent

• 21 juli 2016
  • 1 reactie
  • 99 Bekeken

Ik heb een klacht over mijn facturen van de afgelopen maanden, ik heb geen korting hierover ontvangen.
S. gaf aan dat er geen sprake kan zijn van compensatie hiervoor.
Verder heb ik aangegeven dat ik ontevreden ben over mijn internet snelheid, ( met vlagen is dit extreem langzaam)
Simge kon mij niet eens een simkaart kostenlos opsturen om een croscheck te doen.

Ik had gehoopt na tig jaar trouw klant te zijn geweest, goed geholpen te worden , en gecompenseerd te worden voor het teveel betaalde bedrag afgelopen maanden.
Ik heb hem/haar ook gevraagd om mijn verzoek door te zetten naar een senior maar dit weigerde ze/hij.
Ik ben hierover behoorlijk ontstemd!
Dit is niet wat ik verwacht van de omgang met trouwe klanten van een bedrijf dat werkt met NPS.

#klacht
icon

Beste antwoord door Sam- 21 juli 2016, 19:49

Hi Reijia,

Van harte welkom op het T-Mobile Forum! Leuk om je hier te zien.

Minder leuk dat je een klacht hebt natuurlijk. We streven er naar dat je altijd tevreden bent over onze diensten en services. Ben je dit niet dan doen we ons uiterste best om je van een passende oplossing te voorzien.

In het systeem zie ik dat je vanmiddag weer met één van onze collega's via de Chat hebt gesproken. Hij heeft je uiteindelijk nog een korting toegekend. Is alles duidelijker geworden na dit gesprek? Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het graag van je Reijia!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hi Reijia,

Van harte welkom op het T-Mobile Forum! Leuk om je hier te zien.

Minder leuk dat je een klacht hebt natuurlijk. We streven er naar dat je altijd tevreden bent over onze diensten en services. Ben je dit niet dan doen we ons uiterste best om je van een passende oplossing te voorzien.

In het systeem zie ik dat je vanmiddag weer met één van onze collega's via de Chat hebt gesproken. Hij heeft je uiteindelijk nog een korting toegekend. Is alles duidelijker geworden na dit gesprek? Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het graag van je Reijia!

Reageer