Vraag

Klacht over factuur

• 16 februari 2016
  • 29 reacties
  • 831 Bekeken

Toon eerste reactie

29 reacties

Nou het was dus terecht dat ik huiverig was! Vandaag is het bedrag afgeschreven en het klopt weer niet!!!!! Hoe moeilijk is het nou???? Ik ben echt woedend. Moet ik weer gaan storneren of laat me raden, dan gaat het nog meer mis. Dus jullie gaan het vast volgende maand recht trekken. Dat hoor ik nu al 3 maanden!
Er is € 31.58 afgeschreven, daarmee hebben jullie wel de € 15 administratiekosten in mindering gebracht maar nu is de (vrienden)korting (t-mobile samen) er niet van afgegaan. Het juiste bedrag had € 28.98 moeten zijn.

Wat gaan jullie nu weer voor briljante oplossing bedenken??
Uit jullie facturen is nu al helemaal niet meer te komen. Als ik hiermee naar de media stap worden jullie afgebrand.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Puuc,

Begrijpelijk dat je hiervan baalt en het is zeker niet de bedoeling dat het telkens verkeerd gaat! Ik heb gelijk in het systeem gekeken wat er precies aan de hand is en wil mijn excuses hierbij aanbieden aangezien ik een fout heb gemaakt. Bij alle creditaties die wij aanmaken, vullen we een bedrag in zonder BTW. Dat wordt er dan nog automatisch bijgerekend. Alleen bij administratiekosten wordt er 0% BTW gerekend. Nu blijkt dat ik per ongeluk het bedrag heb ingevuld waarbij de BTW nog bijgerekend moet worden, dus 12,40 euro. Dit moest natuurlijk 15,00 euro zijn. Hierdoor lijkt het alsof de korting via T-Mobile Samen niet is meegerekend, maar die 2,50 euro staat wel netjes op de factuur.

Ik begrijp dat je nu vrij sceptisch bent over of het de volgende keer wel goed gaat komen. Vanwege al het ongemak heb ik bij de 2,60 euro nog 10,00 euro extra toegevoegd als coulance. Deze creditatie zet ik nu direct in het systeem. Ik begrijp uit je verhaal dat je de afschrijving van je huidige factuur wilt storneren. Zoals je zelf al aangeeft, zou ik je dat toch willen afraden. Het is mogelijk, maar wij proberen dan het bedrag later niet nogmaals af te schrijven maar je zult het zelf moeten overmaken. De verwerking van een stornering en vervolgens het zelf overschrijven kan wel meerdere werkdagen in beslagnemen. Als je het zelf wilt overmaken, kun je van tevoren een gratis sms sturen naar 1212 met het woord ‘ saldo’. Je krijgt dan direct een sms terug met het bedrag dat nog openstaat. Dat bedrag kun je dan overmaken naar ons.

Nogmaals sorry voor het ongemak! Ik hoop dat we hiermee het 'hoofdstuk' kunnen afsluiten. Mocht je nog aanvullende vragen hebben, stel ze dan gerust!
Dank voor het antwoord en de excuses. Het zal wel de wet van Murphy zijn. Helaas ga ik het toch weer zeggen: Ik ga het eerst zien dan geloven, ook van alle kortingen die ik hoor te krijgen en de € 10 die u mij nu toezegt.
Ik zal dit keer het bedrag niet storneren omdat het meer ellende brengt dan dat het wat oplevert. Maar ik ben erg benieuwd naar mijn factuur over een maand. Zal het dan na 4 keer eindelijk goed gaan? En hopelijk blijven gaan! Ik sluit dit hoofdstuk dus nog niet helemaal, ik neem aan dat u dit begrijpt.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Puuc,

Ik begrijp heel goed dat je het eerst wil zien en het daarna pas gelooft. Ik heb alles nogmaals gecontroleerd en ik ben er van overtuigd dat de komende factuur goed gaat komen. Ik heb nog even een printscreen gemaakt van jouw openstaand saldo bij ons. Je ziet dat je in de min staat, dat betekent dat je dit bedrag nog van ons tegoed hebt en dat dit verrekend wordt met jouw komende factuur.

Hopelijk geeft dit al iets meer vertrouwen en kun je na de volgende factuur ook dit hoofdstuk afsluiten. Als je in de tussentijd nog vragen hebt, kun je die uiteraard stellen!

Reageer