Beantwoord

Klacht over onaangekondigde blokkade

• 16 november 2018
  • 1 reactie
  • 736 Bekeken

Beste T-mobile,

Jarenlang klant bij T-mobile, denk al meer dan tien jaar. Ik heb een specifieke situatie waarin ik de helft van mijn tijd in de maand in Frankrijk verblijf en de andere helft in Nederland. Mijn facturen zijn daardoor hoger geworden en met T-mobile klantenservice mw besproken dat ik beter een sim kan kopen in Frankrijk. Dus dat ga ik ook doen. Wat schetst mijn verbazing - nog geen 5 minuten later heb ik geen service en heeft deze medewerker (Sara heette ze) een onaangekondigde blokkade op mijn telefoon gezet (die overigens nog niet verholpen is). Luisteren is ook een vak en ik wil hierover een klacht indienen. Hoe kan ik dit doen?

En ik wil dat de blokkade opgeheven wordt, want ik kan nu niet bellen.

Mvg
Rania
icon

Beste antwoord door Jaimy 18 november 2018, 09:24

Hoi Rania,

Ik heb meteen even met jou meegekeken hoor! :)

Ik denk dat dit een misverstandje is geweest, ik zie namelijk dat er een betalingsregeling loopt. Voor een betalingsregeling geldt dat je onder andere een blokkade krijgt. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers, en sms-diensten gebruiken. Dit is dus niet iets wat mijn collega Sara verkeerd had gedaan. Overigens zie ik ook dat de blokkade voor het buitenland nu door een andere collega verwijderd is. Dit is dus eigenlijk niet helemaal de bedoeling, maar ik kan me voorstellen dat je in het buitenland ook bereikbaar wilt kunnen zijn, dus laat ik de blokkade er voor nu af!

Ik hoop dat het hele verhaal zo at duidelijker is Rania! Laat je het weten als je nog meer vragen hebt? Wij helpen je er dan graag mee verder. Fijne zondag verder!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Rania,

Ik heb meteen even met jou meegekeken hoor! :)

Ik denk dat dit een misverstandje is geweest, ik zie namelijk dat er een betalingsregeling loopt. Voor een betalingsregeling geldt dat je onder andere een blokkade krijgt. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers, en sms-diensten gebruiken. Dit is dus niet iets wat mijn collega Sara verkeerd had gedaan. Overigens zie ik ook dat de blokkade voor het buitenland nu door een andere collega verwijderd is. Dit is dus eigenlijk niet helemaal de bedoeling, maar ik kan me voorstellen dat je in het buitenland ook bereikbaar wilt kunnen zijn, dus laat ik de blokkade er voor nu af!

Ik hoop dat het hele verhaal zo at duidelijker is Rania! Laat je het weten als je nog meer vragen hebt? Wij helpen je er dan graag mee verder. Fijne zondag verder!

Reageer