Beantwoord

klacht over opzegging

  • 11 september 2019
  • 3 reacties
  • 228 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Geef klanten de kans om zelf online hun abonnement op te zeggen!!! Dat moet nu perse telefonisch en jullie klantenservice is niet bepaald goed bereikbaar!! Ik moet nu een maand extra betalen voor een abonnement wat ik het afgelopen jaar helemaal niet heb gebruikt!!! Ik heb alleen maar voor lucht betaald en afgewacht tot ik het eindelijk kon opzeggen en dan nu gaan jullie het net een stelletje criminelen stilzwijgend verlengen zonder ook maar enig akkoord van mij. Vraag me af of dat wel rechtsgeldig is!!! Ik wil graag alsnog dat mijn abonnement per 11-07-2019 wordt stopgezet en dat de factuur voor augustus eruit gaat!!! Ik ben al genoeg geld kwijt aan jullie organisatie!!!!!!
icon

Beste antwoord door CrisTien 11 september 2019, 10:30

Goedemorgen @nie_koop

Van stilzwijgend verlengen is geen spraken, je hebt net als bij elk bedrijf een maand opzegtermijn.

Bel ze gewoon even anders loopt je contract weer een maand door en uit je verhaal te lezen is dat niet de bedoeling.
Succes en groetjes.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Natuurlijk vinden we het jammer dat jij je contract wilt opzeggen. Je kunt bellen naar https://tel:0800 - 8104 (particulier) of https://tel:0800 - 7112 (zakelijk). Onze medewerkers mogen een opzeggingsverzoek alleen doorvoeren als de contracthouder daar zelf contact over opneemt. Na je opzegging ontvang je van ons direct een bevestiging. Deze bevestiging krijg je per brief of e-mail. Kijk hier als je T-Mobile Thuis wilt opzeggen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hallo @nie_koop

Begrijpelijk dat je wilt opzeggen als je de aansluiting niet gebruikt.

Toch is er ergens een moment geweest in het verleden dat je het contract hebt afgesloten.
Om alles goed contractueel op te lossen is bellen het handigst, daarom wordt dit ook aangegeven.
Ik snap je frustatie omtrent het stilzwijgend verlengen, maar dit wordt bij elke telecom provider gedaan en ook vermeld.
Wat ik nu begrijp uit je verhaal is, dat je nu contract vrij bent.

Het zal dus echt wel goed komen.

Hopelijk wordt dit snel voor je opgelost.
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen @nie_koop

Van stilzwijgend verlengen is geen spraken, je hebt net als bij elk bedrijf een maand opzegtermijn.

Bel ze gewoon even anders loopt je contract weer een maand door en uit je verhaal te lezen is dat niet de bedoeling.
Succes en groetjes.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Natuurlijk vinden we het jammer dat jij je contract wilt opzeggen. Je kunt bellen naar https://tel:0800 - 8104 (particulier) of https://tel:0800 - 7112 (zakelijk). Onze medewerkers mogen een opzeggingsverzoek alleen doorvoeren als de contracthouder daar zelf contact over opneemt. Na je opzegging ontvang je van ons direct een bevestiging. Deze bevestiging krijg je per brief of e-mail. Kijk hier als je T-Mobile Thuis wilt opzeggen.
Ik zat niet echt te wachten op jullie reacties ik wilde dat een tmobile medewerker mij schriftelijk te woord zou staan. En natuurlijk heb ik al gebeld en opgezegd. Ik wil alleen niet de kosten van de maand augustus betalen vandaar mijn openbare klacht. Helaas heeft Tmobile geen emailadres waar ik mijn klacht heen kan sturen. Zal het anders aanpakken zodat ik niet nog meer ongevraagd advies krijg. Thnx

Reageer