Vraag

Klacht! Rekeningnummer

  • 20 maart 2017
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

Ik krijg elke maand een mail waarin staat dat er een rekening voor mij klaar staat. Mijn volledige rekeningnummer staat in deze mail. Ik ben hier absoluut niet blij mee. Ik heb de mail al geblokkeerd in mijn inbox, maar krijg toch alsnog een maand later de mail weer binnen. Ik heb contact gehad met Tim van de klantenservice en gevraagd of hij de mail kan stoppen, maar er is geen mogelijkheid om dat aan te geven.

Kan hier iets aan gedaan worden? Ik stel dit niet op prijs. Wat is de oplossing? 😠

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Christa,

Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen alleen ben je niet ingelogd met jouw My T-Mobile account en dus kan ik niet bij je gegevens. Als je jouw 06-nummer, naam, geboortedatum en adresgegevens in een privébericht opstuurt dan kijk ik graag met je mee.

Reageer