Beantwoord

klacht toestelkrediet

• 28 januari 2020
  • 6 reacties
  • 189 Bekeken

Omdat ik een hypotheek aanvraag wil ik graag mijn toestelkrediet aflossen. Dit probeer ik sinds gisteren via my t-mobile te doen, maar de link naar een Ideal betaling werkt niet. Ik probeer hierover in contact te komen met T-mobile, maar zowel bij de chat (computer) en telefoon (computer) krijg ik dezelfde - niet werkende- link opgestuurd. Hierdoor wordt het probleem niet opgelost. Nadat ik 20 minuten in de wacht heb gestaan heb ik uiteindelijk een “live” persoon gesproken. Zij zette mij vervolgens nogmaals in de wacht gedurende bijna 10 minuten. Uiteindelijk was de boodschap: het spijt me mevrouw, het enige wat ik kan doen is het bij uw volgende factuur toevoegen. Dat is te laat. Een maand te laat. Op mijn vraag of ik het bedrag kan overboeken, was het antwoord: nee, helaas. Op mijn vraag of ik een aparte factuur kan krijgen, was het antwoord: nee helaas. Op mijn vraag of ik het in de winkel kan betalen, was het antwoord: nee helaas. Op mijn vraag of ik haar supervisor kon spreken, was het antwoord: nee helaas. Wel krijg ik het advies om een klacht in te dienen en per post (!!!!!) te sturen naar Den Haag. Hoezo klantvriendelijk? En nu?  Krijg ik problemen met mijn hypotheek omdat ik mijn telefoon niet kan of mag betalen?

Beste T-mobile, als je mij vraagt of ik na het aflopen van het contract klant blijf, is mijn antwoord: nee, helaas! 

icon

Beste antwoord door Evy 30 januari 2020, 09:42

Hi @astridi80 

Ik snap dat je dit graag wilt afbetalen wanneer je een hypotheek aanvraagt, ik help je dan ook graag zoeken naar een oplossing! Ik ben gelijk voor jou naar de afdeling incasso gelopen om te kijken wat mogelijk is. Voordat we met een alternatieve oplossing aan de slag gaan wil ik je graag nog vragen om het eens te proberen via de app, heb je deze toevallig al op je telefoon staan? Wanneer je dan naar het kopje abonnement gaat > toestel afbetalen, en de rest wijst zichzelf! Ik stuur je sowieso even een privébericht met een alternatieve oplossing. Laat je even weten of het is gelukt? :grinning:  

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @astridi80 TJa Helaas moet je even wachten op hulp van de moderators.

Hopelijk kunnen zij je wel helpen.

En Ja helaas heb je dit onderwerp 3 keer gepost dus de andere twee onderwerpen worden morgen gesloten.

Groetjes en heb vertrouwen dit komt vast wel goed! 🤣💡

Hulp van de moderators? Dat is niet genoemd als oplossing. Er is geen oplossing geboden, behalve een factuur over een maand.

Reputatie 7
Badge +20

@astridi80 Wacht nu gewoon even af, morgen zijn de moderators weer aanwezig, misschien weten zij wel een oplossing! 

Meestal reageren ze binnen de 24/48 uur.

Ik zal ze morgen nog even extra wijzen op dit onderwerp. Ik garandeer niets maar doe mijn best. 

Groetjes! 

Reputatie 6
Badge +4

Hi @astridi80 

Ik snap dat je dit graag wilt afbetalen wanneer je een hypotheek aanvraagt, ik help je dan ook graag zoeken naar een oplossing! Ik ben gelijk voor jou naar de afdeling incasso gelopen om te kijken wat mogelijk is. Voordat we met een alternatieve oplossing aan de slag gaan wil ik je graag nog vragen om het eens te proberen via de app, heb je deze toevallig al op je telefoon staan? Wanneer je dan naar het kopje abonnement gaat > toestel afbetalen, en de rest wijst zichzelf! Ik stuur je sowieso even een privébericht met een alternatieve oplossing. Laat je even weten of het is gelukt? :grinning:  

Dag Evy,

Dank voor je bericht. Ik heb inmiddels je collega Natasja gesproken bij de klantenservice en zij kon me veel beter helpen dan jullie collega die ik eerder aan de lijn heb gehad. Ook zij had bedacht om incasso te benaderen en het is opgelost voor mij. Wel blijkt de link op de site al weken niet te werken, dus misschien dat daar naar gekeken kan worden voor andere klanten? 

hartelijke groet,

Astrid 

Reputatie 6
Badge +4

Goed om te horen Astrid! :grinning: Ik zet de feedback over de link gelijk door, dankjewel daarvoor! 

Reageer