Vraag

Klacht uitgezette diensten


Hoe is het mogelijk dat ondanks dat alle diensten uitgezet zijn er zomaar kosten in rekening gebracht worden voor mobiele diensten. Hierop krijg je een vaag sms bericht dat er een dienst is aangekocht hier weet ik niets van en wil ik ook niet hebben.

T-mobile zoek eens fatsoenlijk uit waar dit door komt wij zijn als klant erg boos hierover het zijn nu nog lage kosten wat als dit hoge kosten zijn, Deze kosten worden dus ook NIET door ons betaald !!!!!

EEN ZEER BOZE NIET TEVREDEN T-MOBILE KLANT

Jullie beloven ook landelijke dekking nou dit laat ook te wensen over. Zit je bij vrienden hier om de hoek heb je geen internet bereik terwijl je nog niet door je mb's heen bent T-mobile belooft van alles maar maakt niets waar.

3 reacties

Reputatie 1
Kijk eens even op www.payinfo.nl welke diensten je eventueel hebt afgesloten.
Reputatie 5
Badge +13
Zijn de kosten niet van voor de blokkering?
Reputatie 5
@WHilberink

Ik kan me voorstellen dat dit een vervelende situatie is en heb het voor je nagekeken. Ik zie dat je hierover ook een e-mailbericht hebt verstuurd en dat daarop antwoord is gegeven. Ik wil je vragen om op het e-mail bericht te reageren indien je nog vragen hebt. Dit zodat de communicatie niet via 2 kanalen loopt.

Reageer