Vraag

klantenservice buitenbundel

is het waar dat ik voor het bellen met klantenservice moet betalen als ik buiten mijn bundel bel?

5 reacties

Hoi,

Kosten voor bellen met de klantenservice gaan uit je bundel, als je bundel bereikt is ga je dus het buiten-de-bundel-tarief betalen voor bellen met de klantenservice.
gwendolyn, hallo,

Dat t-mobile op zo'n manier geld vraagt voor haar klantenservice maakt mij woest en verbijsterd. Het telefoontje met de klantenservice is nu het duurste wat ik vorige maand gemaakt heb.
Ben ik met je eens. KlantenSERVICE, daar bel je niet voor je lol naar toe maar altijd als er een probleem of vraag is, dat zou gratis moeten zijn.

Helaas is dat niet zo. Er zijn providers die zelfs bedragen per minuut extra rekenen om ze te mogen bellen ..
Helaas is het ook zo dat er providers zijn die geen kosten vragen voor het bellen met de klantenservice!

En wat natuurlijk helemaal van de zotte is... T-Mobile maakt een fout met mijn internetbundel en bellen met de klantenservice is de enige manier om het op te lossen. Nu betaal IK voor het oplossen van een fout die T-Mobile maakt????? Wat is nu de service die ik gekregen heb??? 

Ik denk dat de klanten service bieden aan T-Mobile door te betalen voor hun fouten.
Reputatie 4
@ ridikuul

Mijn excuses voor de late reactie. Ik zie dat je contact met ons gezocht hebt om je databundel te resetten. Wanneer je telefonisch contact opneemt met de klantenservice dan worden hier geen extra kosten voor gerekend maar gaat het van je bundeltegoed af. Mocht je geen tegoed meer hebben dan valt dit gesprek (net als ieder ander gesprek dat je voert) dan buiten de bundel. Je kan je vraag natuurlijk ook altijd stellen via dit Forum, Facebook of Twitter!

Reageer