Beantwoord

Klantenservice kosten absurd hoog

Reputatie 2
Geachte medewerkers,

Tot mijn schrik zie ik op My T-mobile staan dat ik voor 2 keer bellen naar de klantenservice maar liefst 4,99 én 2,07 euro moet afrekenen omdat ik met jullie medewerkers aan de lijn heb gezeten.

Niet alleen vind ik dit een absurd hoog bedrag voor het te woord staan van je trouwe klanten, ook wordt nergens aangegeven dat ik zoveel hiervoor moet betalen. Niet door de medewerkers, noch op een automatisch bandje.
Als ik dat had geweten dan had ik niet zoveel geduld gedacht aan de telefoon.

Daarnaast zou ik onbeperkt moeten kunnen bellen naar 06-nummers.. Hoe kan ik ruiken dat jullie 06-24001200 hier niet onder valt? Ik bedoel, het is geen 0900 nummer. Ik vind het commerciële misleiding.

Hoe kunnen we dit het beste oplossen?

Een geschrokken klant,

Met vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Amy 16 juni 2016, 10:39

Hi Fonk86,

Het is natuurlijk niet fijn dat je geschrokken bent van de kosten. Ik ben direct voor je gaan kijken waar dit door kwam en ik zag dat je op het moment dat je belde naar de klantenservice nog geen gebruik maakte van de onbeperkt bellen bundel. Hierdoor zijn er kosten in rekening gebracht. In de tarievenlijst van jouw prijsplan kun je terug vinden dat je voor bellen naar de klantenservice het standaard beltarief in rekening wordt gebracht.

Als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag!

Bekijk origineel

6 reacties

Volkomen mee eens. Dat is een strategie die de meeste providers hanteren. Daar maken ze dan weer winst op. Net zoals buiten je bundel bellen. Dan gaan de tarieven fors omhoog. Dat is ook de reden waarom belminuten niet meer houdbaar zijn. Klantenservice zou altijd gratis moeten zijn!
Reputatie 2
Badge +7
Hi Fonk88,

Als eerste welkom op het forum.

Ik vermoed dat je abonnement niet correct hebt. Als je inderdaad Onbeperkt bellen hebt, worden er geen kosten voor het bellen naar de klantenservice gefactureerd. Je belt namelijk gewoon een 06-nummer gebeld.

Ik vermoed dat je een belbundel hebt die niet onbeperkt is. Het bellen naar de klantenservice gaat dan gewoon ten laste van je belminuten, heb je die op, krijg je kosten in rekening gebracht.

groeten,

Robert
Het gaat ten laste van je belminuten, dus betaal je voor de klantenservice. Als je inderdaad onbeperkt bellen hebt, zou het niets moeten kosten (maar dan betaal je ook al genoeg per maand voor onbeperkt bellen). Conclusie blijft: Klantenservice zou altijd gratis moeten zijn.
Reputatie 7
Badge +15
Hi Fonk86,

Het is natuurlijk niet fijn dat je geschrokken bent van de kosten. Ik ben direct voor je gaan kijken waar dit door kwam en ik zag dat je op het moment dat je belde naar de klantenservice nog geen gebruik maakte van de onbeperkt bellen bundel. Hierdoor zijn er kosten in rekening gebracht. In de tarievenlijst van jouw prijsplan kun je terug vinden dat je voor bellen naar de klantenservice het standaard beltarief in rekening wordt gebracht.

Als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag!
Reputatie 2
Dit klopt niet. Want ik heb een bundel waarin al anderhalf jaar onbeperkt kan worden gebeld in Nederland. Tijdens het gesprek zijn er enkele wijzigingen in mijn bundel doorgevoerd en ik vermoed dat het daar mis is gegaan.

Als ik nu inlog op My T-Mobile staat er onbeperkt bellen in Nederland én bellen 120 in Europa.
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Fonk86,

Bij alle prijsplannen van T-Mobile kan je onbeperkt gebeld worden in Nederland. Hier heb je dus geen bundel voor nodig.

Je maakt nu gebruik van de onbeperkt bellen bundel, waardoor je binnen Nederland geen kosten meer kan krijgen voor het bellen buiten de bundel. Alleen als je naar servicenummers belt.

Ik zie dat je in de tussentijd ook telefonisch contact hebt opgenomen met onze collega's van de klantenservice. Onze vriendelijke collega heeft je ook van informatie voorzien omtrent de onbeperkt bellen bundel. Is alles nu wat duidelijker geworden?

Mocht je nog vragen of onduidelijkheden hebben dan horen we het graag van je. Je weet ons te vinden.

Reageer