Vraag

KlantenSERVICE, vreemde factuur.

  • 17 juni 2011
  • 8 reacties
  • 435 Bekeken

Is het normaal dat als ik een vraag heb over mijn factuur aan de klantenservice en al ongeveer 15 min in de wacht heb gestaan, er eindelijk iemand mij te woord staat, die zegt het verder uit te zoeken en of ik even een momentje heb en de verbinding dan verbroken wordt?

Mijn factuur geeft aan dat ik 9 minuten buiten mijn bundel gebeld heb en ik moet daarvoor ruim 20 euro betalen. En een maand is zoals Tmobile het beste uitkomt? Van 25-4 tot 2-6??? Heb al bijna 5 jaar een abo daar, maar dit wordt waarschijnlijk het einde. Vertrouwen kan zo in 1x weg zijn.

8 reacties

Ok bedankt voor het snelle antwoorden.fijne dag nog.
Badge +12
Welkom Ottin!

Dat is zeker irritant !
Het kan inderdaad dat er ineens van 25-4 tot 2-6 word gerekend.
Je kan niet zien naar welk nummer je 9 min gebeld zou hebben?
Reputatie 5
@ottin005

Door onduidelijkheid op de factuur heeft mijn collega die je telefonisch hebt gesproken een terugbelafspraak voor je gemaakt met één van onze financiële specialisten. Ik zou je willen vragen om dit gesprek af te wachten, één van onze financiële specialisten zal je in dit gesprek meer duidelijkheid geven over de factuur.
Mijn oma haar mobiel is kwijt/gestolen en nu is er naar 0900 nummers gebeld voor een paar honderd euro s.kan de provider zien van welk adres die nummers zijn gebeld en mogen ze dit doorgeven aan mijn oma?
Of mag dat alleen doorgeven wordenaan grote bedrijven of werkgevers enzo?
Is inmiddels de simkaart wel geblokkeerd?

Een locatie waar een mobiel gebruikt is kan alleen de politie zien, bij benadering op basis van gegevens van de zendmast. Maar ze gaan op een gestolen telefoon geen team van rechercheurs zetten, ben ik bang.
Bedankt voor het antwoord, de simkaart is in ieder geval geblokkeerd. Alleen de hoge rekening is er helaas ook.er is dus niet een mogelijkheid dat de provider of de politie het adres kunnen geven, waarvan die nummers zijn gebeld, zodat we ze kunnen benaderen voor betaling van die hoge kosten? Of hebben ze daar geen gegevens van, ik weet namelijk niet wat een provider allemaal kan zien.of je via zo zendmast ook het adres kan zien.ik ben daar wel benieuwd naar. Een heel verhaal weer, maar ik hoop dat jullie er antwoord op kunnen geven, alvast bedankt!
Een provider heeft geen opsporingsbevoegdheid dus die mogen sowieso niks doen.

Politie zou op basis van zendmastgegevens bij benadering een locatie kunnen vaststellen (met een straal van een paar honderd meter) maar ze moeten natuurlijk ook een verdachte hebben voor ze actie kunnen ondernemen.
Hoe kom je erachter wie precies de telefoon heeft gebruikt voor die telefoontjes?
In de praktijk gebeurt het gewoon niet dat de politie een onderzoek start bij diefstal van een mobiele telefoon.

Reageer