Beantwoord

Knop betalingsregeling aanvragen My T-Mobile

• 23 december 2016
  • 5 reacties
  • 2463 Bekeken

Gezien mijn hoge telefoonrekening, probeer ik het knopje te vinden???om een betalingsregeling te treffen. Kijken naar de facturen maar nergens een knop. Heb wel al een mail gekregen dat het nieuwe factuur december klaar ligt.
Graag een reactie waar ik wat aan heb.
icon

Beste antwoord door Thalina 23 december 2016, 13:58

Hoi Shane2009,

Goed dat je op tijd aan de bel trekt vanwege jouw hoge factuur! Wel handig als je dan het knopje kunt vinden op My T-Mobile waarmee je een betalingsregeling kunt aanvragen 😉 Ik heb gelijk in het systeem gekeken waarom je op dit moment geen regeling kunt aanvragen en dat komt doordat de incasso opdracht door ons al is verstuurd naar jouw bank. Naar verwachting wordt jouw factuur van 22/12 rond 03/01 afgeschreven. Normaal duurt het altijd een paar dagen voordat dit verzoekt wordt verstuurd, maar ik denk dat het door de kerstdagen wat sneller is gebeurd.

Als het bedrag dan niet afgeschreven kan worden of als je de afschrijving storneert, dan kun je een paar dagen laten wel een betalingsregeling aanvragen. Houd na die tijd dus even jouw My T-Mobile in de gaten. Uiteraard kunnen wij je tegen die tijd ook helpen met het aanvragen van een betalingsregeling als het niet lukt.

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid! Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag. Ik wens je alvast hele fijne feestdagen toe!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Hoi shane,

Welkom op het forum!

Je kunt een regeling aanvragen op DEZE pagina. Daar staat ook alle verdere info betreffende de betalingsregeling.

Wanneer je nog andere vragen hebt, of het lukt niet, laat het dan even weten.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Shane2009,

Goed dat je op tijd aan de bel trekt vanwege jouw hoge factuur! Wel handig als je dan het knopje kunt vinden op My T-Mobile waarmee je een betalingsregeling kunt aanvragen 😉 Ik heb gelijk in het systeem gekeken waarom je op dit moment geen regeling kunt aanvragen en dat komt doordat de incasso opdracht door ons al is verstuurd naar jouw bank. Naar verwachting wordt jouw factuur van 22/12 rond 03/01 afgeschreven. Normaal duurt het altijd een paar dagen voordat dit verzoekt wordt verstuurd, maar ik denk dat het door de kerstdagen wat sneller is gebeurd.

Als het bedrag dan niet afgeschreven kan worden of als je de afschrijving storneert, dan kun je een paar dagen laten wel een betalingsregeling aanvragen. Houd na die tijd dus even jouw My T-Mobile in de gaten. Uiteraard kunnen wij je tegen die tijd ook helpen met het aanvragen van een betalingsregeling als het niet lukt.

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid! Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag. Ik wens je alvast hele fijne feestdagen toe!
Hoi Thalia,
Ik heb via de mail te horen gekregen dat mijn factuur van de maand dec.klaarligt en op de 30ste wordt het bedrag afgeschreven. Wat kan ik nu doen om toch in aanmerking te komen voor een aanbetaling? Is het ook mogelijk dat jij een aanvraag doet voor mij conform wat jij zelf zei?
Graag zie ik jou reactie tegemoet.
Mvg,
Shane2009
Badge +13
Dat kan pas wanneer de betaling is mislukt en niet nu al dat heeft Thalina in haar antwoord ook beschreven.
Je zult dus nog even geduld moeten hebben voordat dat mogelijk is.
Dank je wel Rosan

Reageer