Knop "Toestelkrediet nu afbetalen" niet zichtbaar

• 4 april 2021
  • 6 reacties
  • 43 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ik wil graag mijn toestelkrediet in één keer betalen. Via My T-Mobile→ Toestelkredieten zou er een button zijn waarmee ik via Ideal het totale bedrag kan betalen. Deze is echter nergens te vinden (??)

Hajar 7 dagen geleden

Hi @Rusen 

Zodra je betaling is verwerkt kun je via My T-Mobile je toestelkrediet afbetalen. Mocht het morgen alsnog niet lukken, laat het dan weten dan help ik je daar graag mee verder.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Rusen 

zie je hem ook niet in de app onder abonnement > meer toestelkrediet details?

Nee, via de app ga ik naar Abonnement → Toestelkrediet en zie dan wat mijn toestelkrediet is en daaronder staat ‘Omschrijving’ die vervolgens leeg is(?) 

Reputatie 7
Badge +19

De optie zou normaal via de website onder abonnement & instellingen staan onder toestelkredieten. Misschien helpt het om het via een andere browser of andere apparaat te proberen.

Via de app onder abonnement zie je normaal onder toestelkrediet de naam van je toestel en daaronder een knop met meer toestelkrediet details, als je daarop drukt dan kom je op de pagina met de knop om je toestelkrediet te betalen.

Safari en Google chrome browser gebruikt zonder succes. De app geeft geen verdere info over toestelkrediet.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Rusen 

Zodra je betaling is verwerkt kun je via My T-Mobile je toestelkrediet afbetalen. Mocht het morgen alsnog niet lukken, laat het dan weten dan help ik je daar graag mee verder.

Het probleem was inderdaad dat de betalingen nog niet verwerkt waren. Nu was de knop wel zichtbaar :smiley:

Reageer