Beantwoord

Kopie oude facturen opvragen

• 25 april 2017
  • 3 reacties
  • 507 Bekeken

graag ontvang ik mijn facturen van januari t/m april 2015. Ik zie deze niet meer bij mn oude facturen. Hoe kan ik deze opvragen?
icon

Beste antwoord door Thalina 26 april 2017, 15:00

Hoi Stefan,

Op My T-Mobile kun je je laatste 24 facturen bekijken. Helaas vallen de facturen die jij wilt bekijken hier net buiten. Het is mogelijk om alsnog een kopie van deze facturen op te vragen. Dit kost wel eenmalig 5,08 euro. Als je akkoord gaat met deze kosten, zal ik de aanvraag indienen zodat ze opgezocht en vervolgens opgestuurd kunnen worden naar jou.

Nog even iets anders: ik zie dat je nog geen T-Mobile Samen groep hebt aangemaakt. Heb je daar al eens van gehoord? Met andere T-Mobile klanten kun je een groep aanmaken en vervolgens onderling gratis onbeperkt bellen in Nederland. En dat is niet alles, je kunt ook een cadeautje kiezen zoals nu 2,50 euro korting per maand. Klinkt goed toch? 🙂 Via deze pagina maak je jouw groep aan.

Laat je weten of ik de facturen voor je kan aanvragen? Ik zie je reactie graag tegemoet!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Stefan,

Op My T-Mobile kun je je laatste 24 facturen bekijken. Helaas vallen de facturen die jij wilt bekijken hier net buiten. Het is mogelijk om alsnog een kopie van deze facturen op te vragen. Dit kost wel eenmalig 5,08 euro. Als je akkoord gaat met deze kosten, zal ik de aanvraag indienen zodat ze opgezocht en vervolgens opgestuurd kunnen worden naar jou.

Nog even iets anders: ik zie dat je nog geen T-Mobile Samen groep hebt aangemaakt. Heb je daar al eens van gehoord? Met andere T-Mobile klanten kun je een groep aanmaken en vervolgens onderling gratis onbeperkt bellen in Nederland. En dat is niet alles, je kunt ook een cadeautje kiezen zoals nu 2,50 euro korting per maand. Klinkt goed toch? 🙂 Via deze pagina maak je jouw groep aan.

Laat je weten of ik de facturen voor je kan aanvragen? Ik zie je reactie graag tegemoet!
Ik wil graag facturen inzien van 2014. Ik heb de klantenservice gebeld, maar met het keuzemenu krijg ik geen werknemer te spreken. Wiw kan mij helpen. gr.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Idegoede,

Op de Community kunnen we jou gelukkig ook verder helpen!

Het opvragen van oude facturen brengt wel kosten met zich mee. Om welk abonnement gaat het precies? Je kunt de kosten voor het opvragen van oude facturen namelijk terugvinden in de prijslijst van het betreffende abonnement. Uiteraard kun je mij ook even vertellen om welk abonnement/telefoonnummer dit gaat, zodat ik kan nakijken om welke kosten het gaat!

Zou je mij een privéberichtje willen sturen met het telefoonnummer waar het om gaat? Kun je me ook laten weten welke factuurmaanden je precies zou willen ontvangen? Wil je alleen het voorblad of ook de specificatie? Tot slot ontvang ik graag het adres waar de facturen in dat geval heen moeten!

Ik zal aan de hand van jouw berichtje voor je kijken om welke kosten het gaat en jou nog om een akkoord vragen! Daarna kan ik het voor je in orde maken. 🙂 Ik zie je berichtje tegemoet!

Reageer