Beantwoord

Koppeling online factuur aan automatische incasso

• 27 mei 2016
  • 2 reacties
  • 111 Bekeken

Reputatie 2
Sinds mijn bank is gestopt met de Finbox ontvang ik weer een papieren factuur. Behalve de bijkomende kosten vind ik dat onhandig. Daarom wil ik mijn instelling wijzigen naar online inzien van de facturen. Dit kan echter alleen in combinatie met automatische incasso. Ik wil graag regie houden over mijn betalingen, wel online factuur maar geen automatische incasso. Is deze optie beschikbaar?
Mvg
Vera Pfundt
icon

Beste antwoord door Amy 30 mei 2016, 14:05

Hey Vera,

Ik had het met Issam over betalingen via Finbox en daarbij jouw topic en in dit topic geven we nog wat extra informatie over het stoppen van Finbox.

We hebben de situatie nog even goed bekeken we zijn tot het volgende gekomen: Je betaalde eerder met acceptgiro en zoals Issam aangaf kan dit natuurlijk ook gewoon zo blijven. De facturen kun je sowieso terugvinden op My T-Mobile. Heb je dat al eens bekeken? Nou is het wel zo dat je in principe geen kosten zou moeten krijgen voor de papieren factuur omdat je omgezet bent vanaf Finbox. Dit kun je ook teruglezen in bovengenoemd topic en je hebt de eerste maanden van dit jaar dan ook geen kosten gehad voor de papieren factuur. Maar sinds je nieuwe abonnement is ingegaan in april is het als het ware verkeerd gegaan en toen is de korting voor de facturen 'vervallen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en ik heb de korting dan ook weer voor je aangezet!

Omdat je nu twee keer betaald hebt voor de factuur heb ik deze kosten ook voor je vergoed en deze vind je op je aankomende factuur terug als 'korting'.

Ik hoop dat alles zo duidelijk is! Mocht je nog vragen hebben, let us know! 😃
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Vera,

Welkom terug op het T-Mobile Forum. Leuk om je hier weer te zien.

Een terechte vraag. Het is mogelijk om je facturen online in te zien en zelf de betalingen te doen, maar voor het ontvangen van de acceptgiro's wordt wel maandelijks een bedrag in rekening gebracht. Als je de maandelijkse kosten niet wilt betalen dan zal je moeten overstappen naar automatisch incasso.

Dit is waarschijnlijk niet het antwoord waar je op hoopte, maar ik ga bij de incasso afdeling aankaarten dat er vraag is naar een andere manier van factureren. Wellicht dat dit in de toekomst gaat veranderen!

Heb je verder nog vragen of onduidelijkheden dan horen we het graag van je Vera. 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Hey Vera,

Ik had het met Issam over betalingen via Finbox en daarbij jouw topic en in dit topic geven we nog wat extra informatie over het stoppen van Finbox.

We hebben de situatie nog even goed bekeken we zijn tot het volgende gekomen: Je betaalde eerder met acceptgiro en zoals Issam aangaf kan dit natuurlijk ook gewoon zo blijven. De facturen kun je sowieso terugvinden op My T-Mobile. Heb je dat al eens bekeken? Nou is het wel zo dat je in principe geen kosten zou moeten krijgen voor de papieren factuur omdat je omgezet bent vanaf Finbox. Dit kun je ook teruglezen in bovengenoemd topic en je hebt de eerste maanden van dit jaar dan ook geen kosten gehad voor de papieren factuur. Maar sinds je nieuwe abonnement is ingegaan in april is het als het ware verkeerd gegaan en toen is de korting voor de facturen 'vervallen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en ik heb de korting dan ook weer voor je aangezet!

Omdat je nu twee keer betaald hebt voor de factuur heb ik deze kosten ook voor je vergoed en deze vind je op je aankomende factuur terug als 'korting'.

Ik hoop dat alles zo duidelijk is! Mocht je nog vragen hebben, let us know! 😃

Reageer