Beantwoord

Korting niet verrekend

• 20 juli 2017
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

Deze maand ben ik klant geworden bij t-mobile alleen klopt mijn factuur helaas niet. Ik profiteer van een actie die inhoud dat ik voor 5gb + onbeperkt bellen & sms'en 19 euro betaal ipv 30,-. Dit is ook te zien op mijn t-mobile wanneer ik mijn huidige bundel wil checken. Helaas staat er op mijn factuur het volle bedrag van 30 euro. De korting is dus nog niet verrekend op mijn factuur. Helaas is het niet mogelijk om via dit forum bijlagen toe te voegen, dat zou het namelijk wel wat duidelijker maken. Ik hoor graag van jullie.
icon

Beste antwoord door David 20 juli 2017, 09:03

Hoi Mariaml,

Goed dat je jouw vraag hier stelt, maar ik zie dat je dit 2 keer hebt gedaan. Zou je er op willen letten dat dit als spam wordt gezien, aangezien je jouw vraag dubbel stelt. We pakken alles op volgorde van binnenkomst op. Dit topic gaat op slot en jouw vraag zal in het andere topic behandeld worden.

Je kunt overigens deze instructies gebruiken om een foto toe te voegen op het forum.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Mariaml,

Goed dat je jouw vraag hier stelt, maar ik zie dat je dit 2 keer hebt gedaan. Zou je er op willen letten dat dit als spam wordt gezien, aangezien je jouw vraag dubbel stelt. We pakken alles op volgorde van binnenkomst op. Dit topic gaat op slot en jouw vraag zal in het andere topic behandeld worden.

Je kunt overigens deze instructies gebruiken om een foto toe te voegen op het forum.