korting op factuur

  • 16 december 2019
  • 2 reacties
  • 171 Bekeken

Ondertussen zijn wij al 1 maand!! Bezig met dit gezeik. En weer is er geen korting op de factuur van december. Ik bel omdat mijn man aan het werk is en dit dus niet kan tussendoor. Maar word niet te woord gestaan. Wat een enorme onzin! Als dit nu niet geregeld word stappen wij over naar een andere provider. En ik wil een klacht indienen tegen jullie.


2 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Goeiemorgen @liekje1992 Welkom op het forum.

 

Ik neem aan dat het over klantvoordeel gaat? Zo ja, als je inlogt bij T-Mobile, staat er dan wel dat je klantvoordeel aangemeld is?

Reputatie 7
Badge +16

@liekje1992 

Klantvoordeel geldt als er 2 of meer abonnementen op hetzelfde adres zijn aangemeld.

Hier kun je beide abonnementen aanmelden voor klantvoordeel

Dit kun je ook doen in beide T-mobile accounts onder het kopje klantvoordeel.

Reageer